Avatar billede uffesteenberg Novice
16. maj 2007 - 12:45 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Hvilken af disse eksterne HD'er?

Valget står mellem disse to og jeg vil gerne have sendt bestillingen afsted i eftermiddag..
Hælder måske mest til WD'en, men kun fordi den er lidt billigere :-)

Den skal bare bruges til back up af dgitale fotos og -video og skal derudover ikke være tilkoblet og i brug ret ofte.

Vil lige høre om der er nogen herinde, der har kommentarer eller egne erfaringer :-)

Western Digital:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194616

LaCie:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=162546
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. maj 2007 - 13:15 #1
Jeg havde taget WD'eren.. den slukker også selv når du slukker computeren.
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. maj 2007 - 13:15 #2
En af mine Kammi'er har også sådan en, og han er udemærket tilfreds med den!
Avatar billede janius Nybegynder
16. maj 2007 - 13:19 #3
har selv WD'eren, dog i 500 GB og den virker upåklageligt, støjer ikke og slukker som tidligere skrevet af sig selv, når PC'eren slukkes.
Avatar billede huset Praktikant
16. maj 2007 - 15:53 #4
Siger også god for WD modellen!
Har den selv, og den er super lækker. Dog brugger den under bestemte underlag
Avatar billede rh3985 Nybegynder
16. maj 2007 - 16:29 #5
I følge annoncen er varme max. 35 grader. Er det ikke et problem under en
hedebølge på 29-30 grader? harddisken skal jo ikke lave ret meget for at
overskride max. En intern ryger jo under norm. temp. hurtigt op på 40-45 grader.
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2007 - 08:26 #6
Alle komponenter sveder under hedebølger, og ikke kun diske.
En intern disk kan ikke kategoriseres med en "normal temp" da alt for meget afhænger af dette.

Fik min WD i vinter, og der havde vi en rum temp på omkring 25-27 grader. WD viste ikke problemer her.
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. maj 2007 - 09:59 #7
"Dog bruger den under bestemte underlag..." ???? Huh???
Avatar billede lzs Nybegynder
17. maj 2007 - 13:00 #8
der skulle nok stå at den brummer under bestemte underlag
Avatar billede janius Nybegynder
17. maj 2007 - 17:04 #9
min står på loftet og der er rimelig varmt om sommeren, men den har ikke brokket sig eller opført sig andet end eksemplarisk
Avatar billede rh3985 Nybegynder
17. maj 2007 - 18:25 #10
Med norm. temp. mente jeg bare "når vejret er normalt - uden hedebølge"
Avatar billede lzs Nybegynder
28. maj 2007 - 16:31 #11
Har du fået købt noget?
Avatar billede huset Praktikant
29. maj 2007 - 09:31 #12
Tid til feedback???
Avatar billede uffesteenberg Novice
04. juni 2007 - 12:12 #13
Netop hjemvendt fra ferie..
WD'eren er fin fin. Er ikke helt lydløs, men det er ikke generende :-)
Phliplip, Janius og Huset, vil I dele? ..så bare smid svar ;-)
Avatar billede janius Nybegynder
04. juni 2007 - 16:34 #14
yes
Avatar billede huset Praktikant
12. juni 2007 - 18:39 #15
...