Avatar billede japping Nybegynder
15. maj 2007 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kulfiberhjul - fremstilling

Jeg søger en person eller et firma der hurtigst muligt kan fremstille et kulfiberhjul (eller meget let hjul) efter specielle designkriterier.

Lidt teknisk information:
- Ø200mm og Ø100 mm hjul
- fremstillet af kulfiber eller andet letvægtsmateriale
- kulfiberen kan evt. lægges uden på en teknisk skumplast som jeg anvender i øjeblikket
- skal anvendes på en maskine

Hvis du kender nogen eller et firma der kan være interesseret i denne opgave, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg betaler naturligvis for varen.
Avatar billede jbinderup Nybegynder
25. maj 2007 - 10:39 #1
Vil alu være en mulighed for dig.
Avatar billede jbinderup Nybegynder
25. maj 2007 - 12:30 #2
Send en tegning til jakob@binderup.info

P.S. Hvis ikke aluminium er godt nok, skal jeg finde et andet materiale.
Avatar billede japping Nybegynder
28. maj 2007 - 08:45 #3
Nej, aluminium har for højt massefylde/styrke forhold.
Avatar billede ali.k Nybegynder
28. maj 2007 - 15:18 #4
Kan godt lave det i kulfiber, MSN/Email: ali299 snableA msn dot com
Avatar billede japping Nybegynder
29. maj 2007 - 07:52 #5
Hvilken erfaring har du med fremstilling af emner i kulfiber ?
Avatar billede japping Nybegynder
18. december 2007 - 14:40 #6
Lukkes.