Avatar billede penta50 Nybegynder
14. maj 2007 - 14:03 Der er 100 kommentarer og
1 løsning

Firma logo hjælp

Jeg / firmaet har brug for et pro logo.
Jeg har et nyt firma der hedder NetCop.dk. Vort slogan er NetCop.dk  din sikerhed. Se evt. på www.netcop.dk.
Det som jeg søger er et logo som indeholder en eller anden for det som vi arbejder med ( sikkerhed på pc / internettet.

Logoet må gerne udover at bruges på web-site også kunne bruges til diverse tryk ( på tøj m.m. ), så ved ikke i hvilken form det skal laves ( vector grafik eller ?? ).
mvh
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 15:02 #1
Jeg har lavet et forsøg du kan se her
http://www.logosauce.com/logos/1730

Du kan trykke på logoet og få det i en større størrelse...

Jeg har brugt paraplyen som symbol på beskyttelse og sikkerhed, og brugt farverne fra jeres hjemmeside...  vedikke om det er det i vil have men det kan jo laves om he he

Lone
Avatar billede stone Forsker
14. maj 2007 - 15:10 #2
wow den er flot.....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 15:15 #3
Takker stone :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 15:40 #4
Her er den i de lorrekte farver

http://www.logosauce.com/logos/1732
Avatar billede stone Forsker
14. maj 2007 - 16:02 #5
synes dit første bud rent farvemæssigt er bedre, bare min ydmyge vurdering...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 16:05 #6
Oki det passer bare til websiden men jeg giver dig ret.....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 16:41 #7
så er den grønne farve rettet og dk. flyttet lidt nærmere resten af logoet.... giver mere harmoni synes jeg...
Avatar billede penta50 Nybegynder
14. maj 2007 - 16:50 #8
viggosmor:  Wooowwwww.. hold da helt op det er flot. Må indrømme at det er i helt andre baner end jeg havde gået og tænkt på. Kan du prøve at lave teksten " din sikkerhed " lidst mindre. Syntes at den står for tæt på firmanavnet og hvis du kan gøre farven Net lidt mørkere så den rammer lidt mere farven på hjemmesiden. Jeg mener at farven er Rød  176  Grøn  183  Blå  100 i den alm. Window farveopsætning
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 17:08 #9
Oki det ser jeg på......
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 17:14 #10
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 17:15 #11
jeg ser lige på at lave paraplyen samme orange farve men det er måske den røde i jeres nuværnede logo du mener... for jeg har taget koden fra jeres hjemmeside og der er det denne

http://www.logosauce.com/logos/1732
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 17:16 #12
hmmm windows farver
det synes jeg  nu ikke det ligner....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 17:24 #13
http://www.logosauce.com/logos/1732

Samme link men nu med nye farver....
Avatar billede penta50 Nybegynder
14. maj 2007 - 18:35 #14
Nu er det ved at være der. Men vil gerne prøve med følgende : Din med lille d og så i stedet for din sikkerhed med  din IT sikkerhed. Hvis dette bliver for klemt så kunne man måske lave paraplyen lidt længere og det samme med N, hvis det kan lade sig gøre. Er det muligt at hele logoet også kan laves trensparent ??.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 18:43 #15
Altså med transperent baggrund??

For ja det er det da.....

Jeg prøver de ændringer du nævner
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 18:48 #16
så det passer faktisk endnu bedre idet det går lige under bogstaverne etc.... det ser meget cool ud synes jeg.....
Avatar billede penta50 Nybegynder
14. maj 2007 - 22:03 #17
Har fået gæster, så vender tilbage i morgen.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. maj 2007 - 22:24 #18
http://www.logosauce.com/logos/1748

her erd et sidste nye lavet i illustrator.... så det kan skaleres op og ned alt efter hvad du skal bruged et til...

det bliver gemt med trasparent baggrund...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 01:05 #19
Nej her er det sidste, hvor jeg har simplificeret parplyen så den bedre passer til skrifttypen....

http://www.logosauce.com/logos/1762
Avatar billede groop Nybegynder
15. maj 2007 - 02:22 #20
Du kunne også lave T'et om til en paraply som vist her (evt. med detaljer):
http://aycu17.webshots.com/image/17256/2005039908611765156_rs.jpg

Du kunne også gøre paraplyen mere 3D-agtig så den fik en rundning.
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 09:47 #21
Puha: Kan I blive ved :-).  Det er bare super med alle de forslag.

groop: du må da gerne arbejde videre med det du nævner

viggosmor:  kan du i det sidste forslag centrere ( din it sikkerhed ), så det står lige mellem n og p. Det er bedre at .dk er blevet større i det sidste
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 10:03 #22
Hmmmm hvis du hellere vil have at groop arbejder videre med mit forslag så værsgo....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 10:18 #23
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 10:18 #24
viggosmor :  Overhovedet ikke, det er super det du har lavet índtil nu.
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 10:23 #25
viggosmor:  Den sidste er bare SUPER. Er dog lidt i tvivl omkring teksten ( din it sikkerhed ) om den er for stor i forhold til selve firmanavnet. Vil du prøve at gøre den lidt mindre.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 10:35 #26
Ja da.... det var mere så den passede præcist ind imellem n og p. men jeg gør den mindre....

Det er mere at groop kan lave sit eget forslag synes jeg og så kan du vælge imellem dem istedet for han overtager mit projekt, mere det jeg mente ;)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 10:39 #27
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 10:41 #28
har lavet en lille stroke rundt om paraplyen.. jeg ved ikke med gradient jeg synes ikke det egner sig til dette logo... altså hverken 3d eller gradient idet det er så simpelt og det egner sig bedst til tryk uden mener jeg...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 10:53 #29
Du skal forresten huske på at det skal skaleres ned hvis i vil bruge det til fx visitkort... og brevpapir, så skal man jo kunne se din it sikkerhed og .dk bare et lille fif...
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 11:10 #30
Syntes at det er bedre uden stroke rundt om paraplyen. Kan du flytte teksten lidt mere til højre så der er ens luft mellem tekst og n og p, og endelig kunne jeg godt tænke mig at se hvordann det vil se ud, hvis man laver it om til stort IT.
på forhånd tak
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 11:18 #31
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 12:41 #32
Yes... der er den !!!!. Det er bare    S U P E R    flot.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 12:48 #33
Oki hehe det er jeg da super glad for at høre.... kan du skrive dinmail måske så jeg kan sende filerne...

Hvor meget kan i selv lave det om i størrelse osv?

Jeg har lavet logoet i illustrator i vector grafik og skrift så det er til at skaleres iop og ned uden at skarpheden går tabt...
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 12:55 #34
Hej.. Tror godt at vi selv kan lave det om i størrelse osv. Min mail er følgende johnnyp@netcop.dk  er ikke klar over hvor meget filerne fylder !!, men kan i løbet af aftenen lave mere pålads på mailkontoen hvis det er nødvendigt.

Du skal også have point.  Kan dårligt nok huske hvordan jeg giver det.  Ville gerne give mere end 200 point, men det kan man vist ikke ???
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 13:46 #35
Neej 200 er max det er også helt fint gør det ikke for point....
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 14:00 #36
Ser meget frem til at modtage filerne fra dig.  mvh
Johnny
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 14:16 #37
Jeg sender dem iaften.... det skal lige siges at jeg helt nybegynder med illustrator så jeg skal  lige undersøge hvordan jeg gemmer filen så i kan skalere den op og ned, som i vil he he
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 14:22 #38
Kan i modtage illustrator eps filer?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 14:22 #39
Hov glemte helt at sige tak for point :)
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 14:25 #40
Er det muligt at du også kan lave en fil hvor paraplyen ikke er med ???.  Nybegynder..  du er da beskeden. Jeg vil også gerne lide vide om det er muligt at ændre farven i ( dk og din IT sikkerhed ) til f.eks hvid, hvis logoet skal bruges på en mørk baggrund. Med at ændre, så mener jeg ud fra den fil du sender og hvis jeg evt. kan få adgang til illustrator programmet hos en bekendt.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 14:41 #41
Ja men hvis du har adgang til illustrator skulle jeg mene at du bare kan fjerne parplyen og ændre farven ja på skriften så skal du selvfølgelig bare huske at gemme den som noget andet ....så du hele tiden har originalen...
Avatar billede kennedk Nybegynder
15. maj 2007 - 15:31 #42
hej viggosmor
Er det en font du har brugt eller har du selv siddet og tegnet bogstaverne?
kan vildt godt lide skriften!
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 16:39 #43
Det er skam bare en font he he... den hedder Alba... og den i de små bogstaver hedder Angostura...

Ja jeg synes også det er en fed skrift.....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 16:55 #44
Så er filerne sendt afsted.....
Avatar billede penta50 Nybegynder
15. maj 2007 - 18:34 #45
Hej.. Er det muligt at du kan sende de fonte du har brugt til logoet ???
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 18:54 #46
Øv så gik der noget galt ja det kan jeg da godt forstår bare ikke de skulle være inkluderet men det er de så ikke... jeg finder dem og sender dem....

Ellers hedder den store skrifttype for Alba
og den lille hedder Angostura....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. maj 2007 - 18:58 #47
http://www.getfreefonts.info/free_font.alba.html

Her kan du hente Alba gratis
http://www.fontfox.com/font-viewer.php?font=Angostura

Og her kan du hente Angostura gratis...

Kan ikke finde ud af at vedhæfter filer der ligger i mit kontrol panel nemlig....
Avatar billede penta50 Nybegynder
16. maj 2007 - 09:54 #48
Lone:      Øvvvvv ..... suk.
Er lige kommet fra et lille morgenmøde med nogle andre personer med mindre firmaer ( ivæksættermøde ). Grunden til at jeg skriver øvvv og suk er, at jeg stolt mødte op med et print af det nye firma logo som du har lavet, og fik mange kommentarer og meninger igen. De fleste kommentarer gik på at det virker for ferieagtigt ( logo for rejsebureau )og at det var svært at se symbolliken i paraplyen. Så er du frisk på noget andet ?????
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. maj 2007 - 11:17 #49
Ok hmmmmmm ja øv.... jeg syntes der var en klar symbolik med beskyttelse men oki måske de vil have noget mere åbentlyst.....

Hvad havde de så af spændende idéer...?

Det skal være noget der symboliserer tryghed og sikkerhed og beskyttelse
Avatar billede penta50 Nybegynder
16. maj 2007 - 12:58 #50
Hej.  Det værste er dog at der ikke var nogen rigtig gode ideer, der var en der foreslog noget med en hængelås, evt. igennem et af bogstaverne. ( har vist set noget der ligner før ). En anden foreslog noget gitter og en noget med en kæde. Prøv at se på  http://www.security.nl/.
Er lidt i vilrede lige nu.
Avatar billede penta50 Nybegynder
16. maj 2007 - 13:14 #51
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. maj 2007 - 13:46 #52
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ja jeg synes det er set før... og meget brugt og banalt men det er så bare min mening....

Jeg synes det andet er mere sofistikeret men hvis det er en lås du vil have johnny så får du det da....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. maj 2007 - 13:46 #53
Man kan jo sagtens bruge skriften  og skifte parplyen ud med en lås i orange grafik
Avatar billede stone Forsker
16. maj 2007 - 14:03 #54
bare lige en tanke...

hvad med en næsten lukket cirkel med en konstrast af et hundehoved i midten

netcop.dk i toppen og som en lukning af cirklen "Din sikkerhed"
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. maj 2007 - 14:10 #55
Avatar billede penta50 Nybegynder
16. maj 2007 - 14:27 #56
Du må da gerne med det du skriver om et hundehoved m.m.. Kan næsten ikke lide at blive ved med at bede dig dette.
mvh
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. maj 2007 - 15:14 #57
det var ikke mig men stone som bare kan tage over herfra så
Avatar billede stone Forsker
16. maj 2007 - 17:49 #58
hov nej viggosmor det var ikke for at træde dig i bedene, jeg kan slet ikke lave noget så flot som dig. Det var bare et foreslag.....er ikke i besiddelse af illustrator og kan ikke lave tryk kvalitet med det jeg lige pt. har.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 09:53 #59
Nej det var heller ikke ment s¨ådan, alle kan jo komme med et bud, og så må johnny vælge. det var bare fordi johnny havde givet point til mig jo så mente jeg, jeg skulle gennemføre det....

Men her har jeg leget lidt med logoet så det har fået en afspejling men det kan kun bruges på sorte eller mørke grå flader:

http://mopsviggo.dk/images/laaslogo3.jpg
Avatar billede penta50 Nybegynder
17. maj 2007 - 10:07 #60
Lone... var lidt hurtig, så ikke at det var stone der skrev det ed et hoved
Avatar billede penta50 Nybegynder
17. maj 2007 - 10:23 #61
Mener det med et hundehoved
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 10:28 #62
He he helt ok...

et andet bud er : http://mopsviggo.dk/images/laas1.jpg
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 10:53 #63
eller her med en gradient på nøglen....

http://mopsviggo.dk/images/laas1.jpg
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 10:55 #64
hmmmmmmmmm ikke det rigtige

http://mopsviggo.dk/images/laas2.jpg
Avatar billede flashnoob Nybegynder
17. maj 2007 - 14:07 #65
Jeg har lige forsøgt mig med et logo. Jeg ved ikke om det er noget i den stil du søger i stedet?
http://virksaa.1go.dk/exp/778268/
Avatar billede penta50 Nybegynder
17. maj 2007 - 14:15 #66
Hejsa.. Tak for de forlsag der kommet, skal i byen resten af dagen, så er ikke ved PCèn før i morgen. Men bliv endelig ved hvis lysten skulle være der.

mvh
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 14:47 #67
Mit sidste forslag idag...

http://mopsviggo.dk/images/coplogo1.jpg

Svært at lave noget når man ikke har dig til feedback....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 14:48 #68
hmmmmmmmm det er hakket i kanterne det er ikke meningen
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 14:50 #69
http://mopsviggo.dk/images/coplogo3.jpg

Prøver lige om dette ser ud som det skal
Avatar billede penta50 Nybegynder
18. maj 2007 - 09:58 #70
Så er jeg på pinden lidt igen. Med hensyn til alle dine forslag Lone, så er det stadig det sidste med paraplyen der er bedst. Men så står jeg der og ved ikke om det holder eller ej, havde logoet med til en større sammenkomst i går og udmeldingen var den samme, at der er for meget ( BonBon land - ferie m.m. over det). Så jeg tror at man skal en helt anden vej og væk fra den ellers meget pæne skriftype og finde en anden stil. Jeg ved ikke om du har mod på det eller om du vil lade andre tage over ( hvis der er nogen der er frisk på dette ??)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
18. maj 2007 - 11:00 #71
Mit faldt så ikke i din smag, kan jeg forstå ;)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
18. maj 2007 - 11:14 #72
Hvad? Hvem er det der har givet mig dårlig karma for det her spørgsmål? Det forstår jeg ikke lige. Jeg ved ikke om det er dig penta50, men jeg spurgte jo bare om det ikke faldt i din smag, da jeg ikke fik noget feedback. Det kunne jo være du ikke havde set at jeg havde lavet et udkast til dig. Det var ikke ment negativt på nogen måde..
Hvis det ikke er dig der har givet mig dårlig karma, undskylder jeg.
Avatar billede penta50 Nybegynder
18. maj 2007 - 11:20 #73
flashnoob:  Det ER ikke mig der har givet dig dårlig karma. Må indrømme at jeg har overset dit udkast, det må du undskylde. Det du har lavet er nok lidt af det som jeg har henvist til tidligere med nogle link. Er dog ikke så begejstret for at det fader ud i farven og kunne nok tænke en lidt mere " moderne " font a.la f.eks : http://www.mininova.org/
Avatar billede flashnoob Nybegynder
18. maj 2007 - 11:50 #74
Det var da besynderligt, hvem der så skulle give mig dårlig karma. Det forstår jeg ikke. Nåh, tilbage til logoet -noget i denne stil? http://virksaa.1go.dk/exp/778268/ (Det nederste :-) )
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. maj 2007 - 15:37 #75
deter heller ikke mig, der har givet dig dårlig karma....

Jeg tror flashnoop må tage over...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. maj 2007 - 15:45 #76
Ps det er skægt at folk ikke synes det om det logo, for på logosauce.com der får logoet ros og en del stemmer... og det er immervæk nogen garvede rotter der har været inde og stemme på det...bare lige en tanke jeg ville dele.:)
Avatar billede penta50 Nybegynder
18. maj 2007 - 17:54 #77
LOne:  Har samme mening som dig med hensyn til logo, syntes selv det er godt. Tænkte på om du vil prøve at lave det med den paraply som du havde i de første forslag.
mvh
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. maj 2007 - 20:52 #78
Oki men det bliver først imorgen... Har gæster i aften...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. maj 2007 - 08:46 #79
Har så lavet det om til den første parply...

http://mopsviggo.dk/images/logoparaply2.jpg
Avatar billede penta50 Nybegynder
19. maj 2007 - 10:08 #80
Hej LOne.  Syntes den er SUPER og vil gerne have at du sender filerne til mig så jeg kan bruge den. Tak for din hjælp !!!
Avatar billede flashnoob Nybegynder
19. maj 2007 - 10:16 #81
Viggosmor -> Hvis jeg må komme med et lille indspark, så vil logoet klart være bedre uden paraplystangen, og med selve den beskyttende skærm ind over teksten, som groop også foreslog. Som jeg ser det nu, beskytter skærmen kun N'et som kan tolkes som en delvis beskyttelse. Og jeg tror ikke det er det som NetCop.dk vil signalere?
Det er var blot min mening, og igen ikke noget der skal forstås negativt, så håber ikke det giver anledning til dårlig karma ;p
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. maj 2007 - 10:45 #82
Sådan her?

http://mopsviggo.dk/images/logo7.jpg

Jeg kunne ellers godt lide at paraply armen  rundede rundt N et... hvis i forstå...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. maj 2007 - 10:49 #83
eller ser det bedre ud med slet ingen arm ?

http://mopsviggo.dk/images/logo8.jpg
Avatar billede penta50 Nybegynder
19. maj 2007 - 11:09 #84
Hej igen .. syntes også er det er pænerer uden stangen men paralyen må gerne fyulde mere a.la det forrige forslag, f.eks fra kant af n til kant af c
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. maj 2007 - 13:06 #85
Så kommer det ikke til at se ud somom t et er paraplystangen...
Avatar billede penta50 Nybegynder
19. maj 2007 - 14:45 #86
Så måske bare trækkes lift mod så det bliver mere lige mellem n og c
Avatar billede viggosmor Nybegynder
20. maj 2007 - 11:33 #87
Sorry johnny at jeg ikke har svaret før nu men vi har haft travlt med ar holde vores han hund viggo væk fra vores tæve der er i løbetid...he he

Jeg laver det lidt senere og skriver...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
20. maj 2007 - 16:16 #88
http://mopsviggo.dk/images/coplogo4.jpg

Så er paraplyen uden stang og rykket ind ¨å den dækekr mere af navnet...

Ved ikke helt hvad jeg selv synes om det...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
20. maj 2007 - 16:20 #89
hov en masse turk fejl der...
Avatar billede penta50 Nybegynder
20. maj 2007 - 17:49 #90
Har jeg ret i at du ikke selv er helt tilfreds  !!
Avatar billede viggosmor Nybegynder
20. maj 2007 - 18:48 #91
Jeg ved det ikke rigtigt...om hvad jeg bedst kan lide men det er jo op til dig...
Avatar billede penta50 Nybegynder
22. maj 2007 - 14:21 #92
Hej Lone.  Er gået totalt i stå med hensyn til dine loge forslag. Syntes lige som du at det er godt, men har igen spurgt forskellige om det signalarer det som er meningen med mit firma og der er svarene desværre negetiv. Alle syntes det er flot men ikke lige velegnet til min branche. Så har du mod på at prøve noget nyt. Gik med den tanke at en eller anden for for " skjold - øje " måske ville ramme bedrer. Sender liget et link som jeg fandt, så du kan se havd jeg cirka mener: http://www.mysecuritycenter.com/shop/index.jsp?id=1&sessionid=683b62d0-4686-41d1-8479-c4b2cd80a4e4

mvh
Johnny
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. maj 2007 - 14:47 #93
Det kan jeg sagtens lave....

Ser på det og vender tilbage...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. maj 2007 - 16:00 #94
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. maj 2007 - 16:13 #95
et andet bud med en anden skrifttype

http://mopsviggo.dk/images/shieldlogo2.jpg
Avatar billede penta50 Nybegynder
22. maj 2007 - 18:14 #96
Hej ...den første er ikke så dårlig
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. maj 2007 - 18:49 #97
Jeg har rettet den lidt til....

http://mopsviggo.dk/images/shieldlogo3.jpg
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. maj 2007 - 18:52 #98
Her er det med fedre bogstaver....

http://mopsviggo.dk/images/shieldlogo4.jpg
Avatar billede penta50 Nybegynder
22. maj 2007 - 19:55 #99
Hej... den sidste er fin.. så den vil jeg gerne have sendt filerne på... og så skal du have stor tak for al din hjælp.
mvh
Johnny
Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. maj 2007 - 10:26 #100
Så er de sendt afsted i cmyk og rgb....
Avatar billede MySecurityCenter Nybegynder
18. juni 2010 - 17:48 #101
Hej
Jeg faldt lige over denne tråd, jeg håber at i har fået færdig gjort jeres logo og at det er blevet rigtig godt.
MySecurityCenter er i gang med at promoverer en ny gratis antivirus pakke som i også kender fra AVG og Avast, så jeg tænkte på om i ikke havde lyst til at prøve det, nu når i så godt kunne lide vores logo;-)
Det ville glæde os meget!
I kan hente en gratis version på www.myfreeantivirus.dk
Vores software kommer tilmed gratis dansk support så hvis i har nogen spørgsmål kan i altid skrive til mig på rune@mysecuritycenter.com
I vil nok se mere til når Super Brian skal bokse da vi er sponsor for ham til hans næste kamp.
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/article1355084.ece

Mange hilsner
Rune Support Department
MySecurityCenter Danmark