Avatar billede alivedk Nybegynder
01. juni 2001 - 14:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

<a herf=\"....>HTML link</a>

Jeg har en flash movie hvor jeg loader en tekst fil ved: loadVariablesNum (\"news.txt\", 0);
Jeg har et tekst area med instant navnet: \"news\". I min tekst fil står der: _root..news=<a href=\"testing.html\">trallala</a>.

Problemet er at den ikke laver et link i flash .. men bare skriver teksten som den står.. hvordan kan man få den til at lave link koderne om til rigtige links?

/A
Avatar billede alivedk Nybegynder
01. juni 2001 - 14:45 #1
tekst fil: _root.news=<a href=\"testing.html\">trallala</a>.
even!.. :) (kom lige et \".\" for meget med..)!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2001 - 14:47 #2
Avatar billede alivedk Nybegynder
01. juni 2001 - 14:49 #3
Nikolaj: får jeg ikke særlig meget ud af.. jeg er ikke koder.. jeg vil gerne gå ud fra det eksempel som jeg har vist, hvis det kan lade sig gøre :)

/A
Avatar billede diktator Nybegynder
01. juni 2001 - 14:54 #4
Har du afkrydset dit  dynamic tekst felt i HTML ??
Avatar billede diktator Nybegynder
01. juni 2001 - 14:57 #5
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2001 - 15:23 #6
Nøj hvor var den billig diktator. Du linker til en side hvor jeg kommer med forklaringen på det jeg har lavet ovenfor... *GRRRRRR*
Avatar billede alivedk Nybegynder
01. juni 2001 - 15:43 #7
Jeg havde simpelthen glem at afkrydse \"html\" ... så det var det som var fejlen!.. diktator svarede på det !
Avatar billede diktator Nybegynder
02. juni 2001 - 11:52 #8
nikolajdu  -> billig ??
Da jeg henviste til den tråd var det nu ikke din sø-forklaring jeg havde i tankerne, men derimod mit eget kontante svar...! hvorfor gøre tingene mere komplicerede end de er i forvejen - det forstår jeg ikke??