Avatar billede popcorndrink Nybegynder
13. maj 2007 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Online webshop installer

Hej eksperter :-)

Jeg er på udkig efter en færdiglavet webshop, der kan installeres direkte på ens domæne med database styring. Den skal helst være simpel. Jeg har siddet og googled en del, men det eneste jeg finder, er webshops, som skal installeres eksempelvis i form af en .exe fil på ens egen selv-hostet server.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. maj 2007 - 14:49 #1
er der noget halt med den gode gamle oscommerce
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. maj 2007 - 16:01 #2
jeg tror nok at jeg ved hvad du mener  :-)
denne http://members.lycos.co.uk/webshop2/ er meget nemt og ligetil, skal bare oploades på nettet og så skal vareende bare tilføjes og så køre butikken
Avatar billede popcorndrink Nybegynder
13. maj 2007 - 16:12 #3
Ja, det er sådan noget. Hvor kan jeg downloade de filer henne?
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. maj 2007 - 16:22 #4
den er til salg, prøv at skrive en mail på siden under kontakt
Avatar billede popcorndrink Nybegynder
13. maj 2007 - 16:42 #5
Ok, du må gerne smide svar, men venter lige for at se om andre har nogle bedre alternativer :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. maj 2007 - 17:27 #6
bare behold dine points ;-)
Avatar billede popcorndrink Nybegynder
18. maj 2007 - 13:07 #7
...