Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2007 - 02:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Itunes vil ikke kopiere eller spille mange af mine filer

Hej jeg har et problem med itunes der ikke vil afspille eller kopiere visse af mine filer. Detter problem opstod efter jeg reinstallerede windows vista. Hvor jeg før kørte en beta version af vista køre jeg nu en fuld original version. Før jeg skiftede virkede alt perfekt, jeg kunne afspille alle mine filer og kopiere alle mine film, videoer og podcasts til min iPod uden problemer.

Men nu efter jeg har installeret Vista igen har jeg problemer, jeg har forsøgt mig med at afinstallere og installere itunes flere gange, jeg har sikret mig at både itunes og quictime er up to date.

Første problem er mine film som itunes nu ikke vil afspille. Jeg får heller ikke et preview af alle mine fil, hun nogen af dem, og de film hvor jeg ikke får et preview vil heller ikke blive kopieret til min ipod.

Se Screen her: http://img221.imageshack.us/img221/4784/nomoviedi1.jpg

Andet problem er at jeg heller ikke kan afspille de filer i min stand alone version af quicktime. Når jeg prøver at åbne en film fra windows explorer får jeg en besked om at filmen ikke virker.
se Screen her: http://img225.imageshack.us/img225/6520/badmoviess7.jpg

Sidste problem er at nogen filer ikek vil blive kopieret til min ipod. Problemet er med både video podcasts og mine film. Det er kun nogle film og nogle video podcasts der bliver over ført.

Se screen her: http://img225.imageshack.us/img225/3248/nocopydi5.jpg

Jeg ahr svært ved at forstå det her, da før mit reboot virkede alle disse samme filer perfekt på både itunes og ipod!

Håber nogen kan være i stand til at hjælpe.
Avatar billede bphhm Nybegynder
12. maj 2007 - 08:12 #1
Du har formentlig et problem med de licenser der fulgte med til de filer du har downloadet. Du skal altid huske at lave backup af DRM rettighederne.

Jeg vil gætte på at du kun har problemer med "gamle" filer der i forvejen lå på din HD. Nye downloads har du formentlig ikke problemer med?
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2007 - 19:11 #2
Jeg tvivler på det er licenserne for de fleste af de filer der ikke virker er nogen jeg enten selv har taget fra mine dvd'er eller er det podcasts. Det er det jegsyntes er underligt for hvis de ikke havde virket før havde jeg bare givet skylden til min ripper, men siden de har virket på både pc og ipod før kan det jo ikek være det
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2007 - 01:49 #3
Nå opgav efter at have prøvet mange ting, nogle af filmene virkede så dem beholdt jeg, resten af dem blev konverteret igen. Det blev også foreslået at man kunne zippe dem og så unzippe dem, men det havde jeg ikek held med