Avatar billede sqgersvar Nybegynder
11. maj 2007 - 17:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med PC, efter installation af Windows

Hej Eksperter.

Jeg har købt en ny computer speccs er som følgende:

Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz 4MB S-775
MSI P965 NEO-F S-775
2GB DDR2 PC6400 800MHz Corsair Twin
320MB BFG GeF 8800GTS GDDR3 PCI-E
320GB Maxtor 7200rpm SATA2
Colors-IT L8027-C43 400W Sort/Sølv
PSU Standard til 500W 17dB Atrix
Thermaltake Silent TR2 Intel 775
18x LG DVD/RW Dual Layer Sort
Creative SB X-FI Xtreme Audio

Jeg har installeret alle drivers, og der er ingen gule udråbstegn i enhedshåntering.

Jeg er så en World of Warcraft gamer, og fik da også hurtigt installere WoW + upgraden.

Men når jeg så kommer forbi intro-filmen og skal trykke accept ved "Term of Agreements", så genstarter den bare, kan sagtens se filmen uden problemer, men derefter hvis jeg bare rører musen når Term of Agreements popper op, så genstarter den.

Hvad kan dog være problemet? :|
Avatar billede charlestucker Nybegynder
11. maj 2007 - 19:20 #1
Prøv at installere en anden driver til dit grafikkort..
Du kan finde forskellige versioner her http://www.guru3d.com/

MVH

Charles T.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
11. maj 2007 - 19:22 #2
Jeg har fundet en ny driver på www.nvidia.com og det hjalp heller ikke
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
11. maj 2007 - 20:24 #3
Det skal siges at et andet spil, som Unreal Tournament virker! Kan det bare være jeg skal uninstall?
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
11. maj 2007 - 20:42 #4
Det skal siges, at den ikke genstarter, for jeg har taget "automatically restart" fra, for at få en fejlkode, men det ser ud til, at computeren slukker i 2-3 sek også åbner den igen
Avatar billede bphhm Nybegynder
12. maj 2007 - 08:23 #5
Nu skriver du at det er en ny PC, hvilket formentlig vil sige at der er Vista på.

Her ligger problemet nok, så jeg ville checke at WoW er kompatibelt med Vista.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
12. maj 2007 - 10:30 #6
Nej, jeg har netop sørget for der IKKE er vista på.

Disse ting har jeg prøvet uden held: Hente nye drivere til alle ting, kørt CPU test (Netop her skete det, at den crashede for første gang i Windows).

Disse ting mangler jeg: Køre RAM test, sætte volten til Rammene op, opdatere BIOS, køre med nogle 'ældre' drivere.

Ellers så er det en hardware fejl.

Hvad siger i til dette?
Avatar billede bphhm Nybegynder
12. maj 2007 - 11:21 #7
Virker meget mystisk.

Jeg ville prøve at formattere for det er mange gange hurtigere end at bruge oceaner af tid på at fejlfinde.
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
12. maj 2007 - 11:47 #8
Jeg har haft formateret 2 gange
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
12. maj 2007 - 14:47 #9
Prøvede RAM test, og intet var galt, men kan det være fordi rammene får for lidt strøm?
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
21. maj 2007 - 22:44 #10
Har sendt den tilbage