Avatar billede charlestucker Nybegynder
10. maj 2007 - 15:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg objekt rammen

Greetings All

Jeg sidder som webmaster, og har omstruktureret vores hjemmeside
så den består af 70 små flash hjemmesider. Mit problem er at hver gang at man klikker vidre til en ny side skal man klikke en gang til på siden for at aktivere objektet før man kan klikke på nogle af de links der ligger på den pågældende side. Jeg har kun problemet i Internet Explore !!!... Jeg bruger selv Avant Browser der hjemme og der er ikke nogen problemer..

Tjek hjemmesiden her www.fairdisplay.dk ..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig ...

På forhånd tak !!!

Med Venlig Hilsen

Charles Tucker
Avatar billede kragekjaer Praktikant
10. maj 2007 - 15:48 #1
søg her inden du spørger, søg på "swfObject"
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
10. maj 2007 - 15:52 #2
Der findes et utal af muligheder, men det hele kan koges ned til at du skal have alle <object>-tags skal oprettes dynamisk..
læs mere her: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/overview/activating_activex.asp
eller måske her:
http://blog.deconcept.com/swfobject/
Avatar billede charlestucker Nybegynder
11. maj 2007 - 19:05 #3
Tak for hjælpen begge to... Jeg har langt om længe fundet ud af det via de oplysninger og link i gav mig.... THX GUYS..

Best Regards

Trip (and yes it is a trip)
Avatar billede charlestucker Nybegynder
11. maj 2007 - 19:15 #4
Hmm..  Det er første gang jeg skulle give point vidrere, og jeg tror jeg gjorde noget forkert.... Skriv lige igen hvis I ikke er blevet tildelt nogle point....

MVH

Charles T.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
14. maj 2007 - 11:57 #5
*Grr* Fik ingen point *Grr*
hehe.. det er helt i orden

hvis det er kan du læse lidt mere om eksperten og pointgivning her:
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar