Avatar billede doc_dozy Nybegynder
09. maj 2007 - 23:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LG Flatron 1730SF Touchscreen

Hej, Jeg er i besidelse af en LG Flatron 1730SF Touchscreen, men kan ikke få selve touch funktionen til at virke, jeg mangler nemlig de nødvendige drivere, og jeg har gennemsøgt LG´s hjemmeside i hoved og ende... Er der nogle der har kendskab til denne skærm og/eller ved hvor jeg kan downloade de nødvendige drivere..

Mange hilsner Mads
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
14. maj 2007 - 11:07 #2
Hej

Jeg har prøvet disse link, men der er heller ikke nogle, det har dog lykkedes mig at skaffe den orginale CD driver via Zitech, så hvis der er andre der mangler disse drivere kan du skrive en mail til mig.

men tak for interessen
Avatar billede Brian76 Nybegynder
25. juni 2009 - 20:52 #3
jeg mangler også driveren, kan du hjælpe?
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
26. juni 2009 - 18:36 #4
Jeg har erhvervet installations CD'en.
du kan hente den her
http://gaard-hund.dk/andetweb/LG1730SF.zip
bare kør setup filen. (Virker ikke til Vista)
Avatar billede Brian76 Nybegynder
28. juni 2009 - 22:33 #5
Super, mange tak for hjælpen. :-)