Avatar billede hepou Nybegynder
09. maj 2007 - 23:14 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Airport express og linksys trådløst

Hej

Jeg har en Airport Express fra Apple sat direkte til min fullrate adapter. Dette fungerer helt fint uden problemer.

I et andet rum har jeg en trådløs linksys router stående som jeg gerne ville have koblet til min Airport Express trådløst.

Er dette muligt og i så fald - hvordan skal jeg gøre?

:)
Avatar billede screem_brille Novice
09. maj 2007 - 23:17 #1
kun hvis den kan køre som bridge, og det kan de normalt ikke. (der skal du have fat i en WET54) som er en bridge.
Avatar billede screem_brille Novice
09. maj 2007 - 23:17 #2
eller en anden bridge ;)
Avatar billede cgreisen Nybegynder
11. maj 2007 - 10:52 #3
Jeg har også airport express i min MAC og havde i forvejen en Linksys router med trådløs adgang. Men jeg kunne simpelthen ikke få forbindelse til den. Jeg spurgte så på Macnyt og erfarede at andre havde haft samme problem. Eneste løsning var at købe en ny trådløs router eller access point. Nu har jeg så et Belkin access point, og det fungerer fint.  Selvom disse kommunikationsprotokoller skulle være standard, er de det åbenbart ikke helt alligevel.