Avatar billede micca Nybegynder
09. maj 2007 - 11:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Der er fundet ny hardware -igen og igen og

Hej,
Måske nogen kan hjælpe mig med dette: Jeg har fået ny mobil og har derfor installeret Nokia PC suite. Jeg har hele tiden haft et Logitech MX5000 desktop bluetooth sæt, som virker uden problemer. Mem nu efter PC suite installationen går min "fundet ny hardware" totalt amok når min mobil's bluetooth er aktiveret. Den står ganske enkelt og "looper" konstant finder den: Nokia Windows Portable Device Driver.

Ligeledes er mit tastatur og mus begyndt at miste forbindelsen.

Hjæælp!
Vh
Micca
Avatar billede grohnheit Nybegynder
09. maj 2007 - 12:20 #1
Hvis du kun har en bluetooth enhed i din computer, kan du kun have en forbindelse af gangen.

Og Nokia PC suite prøver jo automatisk at oprette forbindelse til din mobil, men logitec vil også have forbindelse, så derfor står de og kæmper mod hinanden om forbindelsen.
Avatar billede micca Nybegynder
09. maj 2007 - 12:59 #2
Ah, ok..:)  Jamen det betyder jo så, at jeg skal ud at købe en bluetooth dongle til at "servicere" telefonen ikke? Så må jeg se om det løser problemet med at den konstant står og finder nyt hardware..

vh
Avatar billede grohnheit Nybegynder
09. maj 2007 - 14:23 #3
Ja det burde virke.

En bluetooth enhed laver jo en lan forbindelse, og ligesom med en alm. lan port, så kan man kun forbinde 1 ting til den.
Avatar billede micca Nybegynder
09. maj 2007 - 14:33 #4
Ok, tester lige i løbet af nogle dage, og vender tilbage om hvorvidt problemet løste sig..
Avatar billede micca Nybegynder
27. august 2007 - 18:36 #5
Hej, beklager jeg har glemt denne tråd... Problemet løste sig og du har fortjent dine point. drop et svar....

Tak for hjælpen
Avatar billede grohnheit Nybegynder
27. august 2007 - 21:42 #6
:-)