Avatar billede nisbeth Nybegynder
08. maj 2007 - 11:33 Der er 1 løsning

forsinket lyd i Flash

Jeg har lavet en flash præsentation der kombinerer billede og lyd og som skal køre på flere bærbare pc'er af samme fabrikat og med vista.

Problemet er at billede og lyd er fint synkroniseret på min egen PC (som kører XP) når jeg afvikler projector filen. Bliver den lagt over på en af de bærebare som den skal køre på bliver lyden forsinket med ca. 2-6 sek. afhængig af hvilken bærebar den køres på selvom disse er ens!

Jeg har prøvet følgende uden resultat

Ligge lydfilen i en seperat fil og hente den ind med "loadMovieNum"

Lave en preloader der henter alle frames inden filen afvikles

Ændre på load order "buttom up" "top down"

Filen kører med 30 fps
Avatar billede nisbeth Nybegynder
23. maj 2007 - 15:56 #1
lukket