Avatar billede bartelsen Nybegynder
06. maj 2007 - 16:58 Der er 12 kommentarer

MAC-Kopiprog til CD-G cder

Hejsa.. Jeg har et Karaoke system som bruger CD-G cdér. Når mine unger leger med det, er jeg så nervøs for at de orginale cder får så  ridser og ikke kan afspilles mere.. Hvordan kan jeg kopier de skiver.. Jeg bruger IMac og Toast kopiprogrammet kan ikke kopiere dem. Jeg har Mac the ripper.. Den kan heller ikke rippe dem.. Hvad gør jeg??
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 17:01 #1
kopier dem på en windows maskine med clone cd.
Avatar billede bartelsen Nybegynder
06. maj 2007 - 17:05 #2
Kan Clone cd ikke fåes til MAC ?
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 17:15 #3
Avatar billede bartelsen Nybegynder
06. maj 2007 - 17:25 #4
Æv æv.. Jeg har ikke nogen pc.. Men må jo ud og låne en så.. Men mon ikke der findes et program til mac :)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
06. maj 2007 - 20:05 #5
løsningen kunne måske være en ekstern CD-R
-så er din iMac sikkert ligeglad med hvad den skriver og hvortil.

Det plejer min at være . . .
Avatar billede bartelsen Nybegynder
06. maj 2007 - 20:23 #6
Jeg har fået installeret Parallel windows på den nu, så kan jeg godt installere Clone cd.. Problemet er bare at når jeg så laver en kopi af en karaoke cd, så er det kun musikken der er med på kopien.. ikke teksterne som der skal synges efter :) Nogen ideer til hvordan vi får teksten med ?
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 20:50 #7
CLonecd  laver en en til en kopi, så tror ikke på at teksterne mangler (medmindre du selv har rodet rundt i indstilinger) ;)
Avatar billede bartelsen Nybegynder
06. maj 2007 - 21:14 #8
Jeg skal jo vælge imellem forskellige indstillinger :) om det skal være en data cd, multimedie cd osv.. der har jeg prøvet de to overnævnte og de virker ikke... ;)
Avatar billede bartelsen Nybegynder
06. maj 2007 - 21:15 #9
Jeg skal jo vælge imellem forskellige indstillinger :) om det skal være en data cd, multimedie cd osv.. der har jeg prøvet de to overnævnte og de virker ikke... ;)
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 21:26 #10
hvis du har hentet http://static.slysoft.com/SetupCloneCD.exe så er der 4 knapper, så kan ikke helt se hvor du har ovenstående fra ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
07. maj 2007 - 06:13 #11
Vælg CD-COPY. Din klon skal være mountet på skrivebordet.
Avatar billede bartelsen Nybegynder
21. maj 2007 - 23:55 #12
Hmm.. der vises stadig ingen tekst når jeg afspiller dem :(