Avatar billede taygoo Nybegynder
05. maj 2007 - 20:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skriv i 2 ark samtidig

Hvordan kan man få excel i office pakken fra 2003 til at skrive  2 ark.

Sådan når man har 2 ark, og i det ene ark (fx ark 1) vil man gerne have at fx kolonne a og b også bliver skrevet ind i ark 2 med det samme.

Så jeg ikke behøver at kopier kolonerne hver gang jeg er færdigt med et stykke arbejde.

Mvh Lars
Avatar billede lrp Nybegynder
05. maj 2007 - 20:08 #1
Hold Shift-tasten nede, medens du klikker på det faneblad (ark 2) du ønsker at kopiere indtastningerne til.

Når du er færdig, kan du igen holde shift-tasten nede, medens du klikker på det faneblad, du indtastede oplysninger i (ark 1). Så ophæves funktionen igen.
Avatar billede taygoo Nybegynder
05. maj 2007 - 20:35 #2
Tak for det, det virker...:)