Avatar billede conrad Nybegynder
04. maj 2007 - 17:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

generer en liste af fodnoter til at sætte ind i slut af dokumente

Er der nogen måde man i word (2003 eller 2007) kan få lavet en liste over sine fodnoter? (og ikke ved at lave dem om til endnoter)

Løsningen skal helst ikke være i form af makroer eller kode, men gennem "standard" funktionalitet
Avatar billede trav4u2 Novice
04. maj 2007 - 20:02 #1
Der findes, mig bekendt, ikke nogen alm. funktion til formålet i Word 2003 (Bruger ikke 2007).

Når det er sagt forstår jeg ikke rigtig din modvilje med at bruge konvertering.

Når du har konverteret markerer du slutnoterne, trykker ctrl-c, fortryd og ctrl-v med markøren der hvor listen skal indsættes.

Det kan da ikke være ret meget nemmere :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. maj 2007 - 01:33 #2
Som trav4u2 skriver, findes der ikke en funktion til det, hverken i 2003 eller 2007. Man kan selvfølgelig lave alle mulige (eller rettere umulige) krumspring, men jeg ville gøre, som trav4u2 foreslår.
Avatar billede conrad Nybegynder
06. maj 2007 - 20:34 #3
trav4u2 lægger du et svar - jeg har gjort som du foreslog
Avatar billede trav4u2 Novice
06. maj 2007 - 20:43 #4
Fino :-)
Avatar billede conrad Nybegynder
07. maj 2007 - 07:52 #5
tak for hjælpen