Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 14:03 Der er 3 kommentarer

Webspeed link til aktivering?

Hejsa.

Har lige reinstalleret min computer og nu vil den ikke gå på internettet. Jeg husker, det er noget med, at jeg skal gå på nettet og aktivere webspeed right? Kan bare ikke finde linket. Måske en af Jer har det liggende?
Avatar billede plx Nybegynder
04. maj 2007 - 14:15 #1
Du skal kun aktivere, hvis du skifter mac adresse, dvs nyt netkort eller ny router. Du har installeret driver til netkort?
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 14:37 #2
No netkortet virker ikke. Det var derfor. Jeg opretter et ny spørgsmål med det ;) Vil du have point for dette, må du lige lave et svar.
Avatar billede vong Nybegynder
06. juni 2007 - 15:13 #3
Du skal indtaste brugernavn, kode og kontonummer på adressen:

https://asunet.webspeed.dk