Avatar billede triumph10 Nybegynder
01. maj 2007 - 17:52 Der er 1 løsning

Opkobling, af sikker trådløs forbindelse

Hej Eksperter

Sidder med en cybercity Solo 5 Mbit
3com trådløs hub/switch
3com trådløst netkort

Det hele fungerer her og nu, dog med problemer.

Hvergang computeren genstartes skal jeg rode med mit lille 3com trådløse program for at få nettet til at virke.

Hvis der er nogen der har et ligeledes program.

Kunne jeg godt tænke mig en lille guide til opsætning af en trådløs forbindelse således det hele virker når jeg tænder computeren. Samt at det bliver en sikker forbindelse. I øjeblikket er den åben for alle og den skal kun være åben for dem som har en kode/brugernavn.

Men jeg har set lidt på det og der er ufattelig mange forskellige måder, så vidt jeg kan se, som man kan lave en sikker forbindelse på.
Avatar billede triumph10 Nybegynder
30. maj 2007 - 09:29 #1
nederen