Avatar billede robertmp Nybegynder
01. maj 2007 - 08:11 Der er 1 løsning

Delphi5 - Object inspector er væk!

Kom ud for den underlighed at min object inspector er forsvundet. Jeg har prøvet alverdens ting uden held. Dette indebærer:
F11
Genstart Delphi
Genstart PC
Kiggede i regedit (Fandt dog ikke koordinatset for object inspectoren)
Google

Jeg er på bar bund og håber andre har prøvet noget lignende. Kunne være ret fedt at få den tilbage igen!
Avatar billede robertmp Nybegynder
01. maj 2007 - 08:31 #1
Jeg fandt den! Jeg byttede skærmposition (swappede skærm 1 og 2's position) i mit dual-monitor setup og der lå den pludselig.