28. april 2007 - 20:37 Der er 11 kommentarer

Søger en billig flybillet

Hej alle eksperter

Jeg har sat mig for, at skulle en tur til Kreta til sommer, nærmere bestemt en uge med afrejse omkring den 1. august. Jeg skal ikke bruge noget hotel når jeg kommer derned, da jeg er så priviligeret at kende et par stykker som bor der.

Mit problem er så, at jeg har søgt i vildskab efter en billet, fra KBH eller Billund til Kreta (nok lettest med byen Chania) og jeg har simpelthen ikke kunne finde en der kom under 3500 tur/retur. Så derfor lige en lille konkurrence, hvem finder den billigste tur/retur billet??

På forhånd tak!!
Avatar billede strych9 Praktikant
28. april 2007 - 20:49 #1
Det er tilsyneladende kun SAS der flyver den rute uden konkurrence, så det tror jeg godt du kan glemme...
Avatar billede gnuff Praktikant
28. april 2007 - 22:08 #2
Det billigste for dig vil nok være at tage til hamburg, hvis der går et fly derfra til kreta, så sparer du en hel del penge på fly billetten.
Altså bestille billetten derfra
Avatar billede rynke10 Novice
29. april 2007 - 13:22 #3
Avatar billede bauerdata Nybegynder
29. april 2007 - 16:20 #4
Hvis du kan lide at sejle så kan du flyve til athen eller en anden større by med mulighed for at sejle til kreta derfra.
Det skulle være muligt at få en lavpris til piræus (athen).

http://www.aferry.dk/ferrycrossingdeals/DK/Gr%C3%A6kenland.htm
Avatar billede milter Ekspert
30. april 2007 - 00:45 #5
... eller du kan prøve på Air Berlins side på ruten København - Berlin Tegel - Heraklion:

http://www.airberlin.com/site/index.php?page=start.php&LANG=dk&all=1
Avatar billede dyrbye Praktikant
30. april 2007 - 16:48 #6
Avatar billede dyrbye Praktikant
30. april 2007 - 17:05 #7
Det giver som resultat at man kan flyve fra Hamburg til Chania for 2950,- via mr. jet

med airberlin/Aegean Airlines 1- 8 august
Avatar billede ravnemor Juniormester
30. april 2007 - 19:32 #8
Med SAS for 3127 kr 1-8 august

http://www.fdm-travel.dk/Pakkerejser/VaelgFly.aspx?channel=WWW&searchtype=1&adults=1&children=0,&paxcombination=1ADT&roomchildage=&departuredate=20070801&departurecity=CPH&arriveat=CHQ&returndate=20070808&partnerid=hpforside&arriveatname=Chania&itineraryid=0a2c0935-1583-47ad-adf7-67cfd5a48ab4
Avatar billede dyrbye Praktikant
30. april 2007 - 19:57 #9
Hmmm - ravnemors tilbud er lidt dyrere men lidt hurtigere.
Avatar billede kotler Nybegynder
02. maj 2007 - 10:34 #10
Fandt en flybillet på www.travelwatch.dk til Athen for 1800 kr. 1-8 august. Derfra kan det måske betale sig at sejle til Kreta?
Ellers var den billigste til Chania også omkring de 3.000 kr.
Avatar billede dyrbye Praktikant
02. maj 2007 - 10:46 #11
Hvis du søger på momondo.dk
hamburg/all airports athen
1-8 august
så er prisen 1346,- kr med swiss