Avatar billede guv Nybegynder
27. april 2007 - 14:33 Der er 1 kommentar

Import af stor tabel

Hej

Jeg har netop flyttet min hjemmeside over på en anden hjemmeside, men har problemer med at få min database med over.
Jeg har en tabel, som jeg har eksporteret gzip-komprimeret, men da den fylder mere end 2mb, så kan man ikke importere den i phpmyadmin.

Jeg har læst om et program der hed bigdump, men når jeg bruger dette, så kommer kun strukturen ind og ikke dataen...

Er der nogen der har andre idéer til hvordan man får den ind?

mvh
Avatar billede windcape Praktikant
27. april 2007 - 15:34 #1
gzip komprimeret SQL går jeg ud fra? pak det ud, og kør SQL'en som et normalt SQL query.