Avatar billede lvo Nybegynder
26. april 2007 - 14:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"Siden kan ikke vises", efter et stykke tid.

Hej

Jeg har en IBMt42p med windows xp sp2 og IE7. Den kan sagtens hente mail fra en exchange server og den kommer også fint på nettet men efter 3 - 10 min. hopper den af og jeg får fejlmeddelsen "Internet explorer kan ikke vise websiden". Jeg har prøvet med Firefox, samme resultat, jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere IE7, jeg har reset winsock, fjernet netkortet og geninstalleret det, alt er opdateret. Er der nogen som har et kvalificeret gæt.

mvh

lvo
Avatar billede robotten Praktikant
26. april 2007 - 15:13 #1
Kører du trådløst?
Avatar billede robotten Praktikant
26. april 2007 - 15:17 #2
Følg evt. med her. Det er samme problemstilling:
http://www.eksperten.dk/spm/775331
Avatar billede lvo Nybegynder
27. april 2007 - 08:05 #3
Når maskinen er på nettet hjemme er det med trådløs adgang. Når maskinen er på nettet på arbjede, er det med kabel adgang. Problemet er kun med kabel adgang ikke med trådløs. Maskinen får en en ip adresse ved hjælp af DHCP og adressen er der stadig når IE mister forbindelsen.
Avatar billede robotten Praktikant
27. april 2007 - 08:20 #4
Kender ttil problemet. DEt kan løses ved at bruge Access connection programmet. Brug evt. lenovo's software update program, der automatisk scanner pc'en og forslår de  nyeste programmer og opdateringer - herunder også drivere til netkortene.
I Access Connection programmet kan du så lave en profil, der selv vælger den bedste forbindelse. Så sætte du et kabel i, hopper den af det trådløse, og tager du kablet ud, så hopper den på trådløs igen.
Avatar billede lvo Nybegynder
30. april 2007 - 12:19 #5
Jeg har oprettet en profil i access connections, men lige lidt hjælper det. Jeg bliver nok nødt til at geninstallere xp for at komme over det her.

mvh
lvo
Avatar billede robotten Praktikant
03. maj 2007 - 14:37 #6
Ja, de kan være nogle sære størrelser, sådanne ibm'er :)
Avatar billede lvo Nybegynder
03. maj 2007 - 15:00 #7
Forøvrigt tak for hjælpen. Du får point for indsatsen.

mvh.
lvo
Avatar billede lvo Nybegynder
31. maj 2007 - 08:47 #8
Jeg har fundet løsningen til problemet. Jeg skulle sætte et flueben i cisco VPN klienten under options og stateful firewall always on. Så kører alle netkomponenter i alle situationer.