Avatar billede stefan50 Nybegynder
26. april 2007 - 11:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang OpenOffice.org

Jeg har nu downloaded programmet en 3-4 gange, får hver gang en side med filer og mapper, har gennemgået dem, og pakkert ud, og inst.men kan ikke få selve skrive og regne programmet frem, hvad gør jeg forket, eller hvad skal jeg gøre. har vista, og har hentet jawa.
Avatar billede fillen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:04 #1
Hvad mener du med, at du ikke kan få dem frem? Ligger OpenOffice ikke som et program i start-menuen?
Avatar billede stefan50 Nybegynder
09. maj 2007 - 19:39 #2
Det kom umiddelbart ikke frem med en menu, som jeg kender det fra microsoft office. viste kun inst. pakke. Men har fået åbnet det. Så problemet er løst , men tak for opmærksomheden.
Avatar billede fillen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:53 #3
Godt :).
Det var så lidt.