Avatar billede lademan Novice
26. april 2007 - 09:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program til tryk?

Hej eksperter!

Mit spørgsmål går på, hvilket program I vil anbefale til mig, der skal til at lave (blad)annoncer, pjecer mv. Jeg er rigtig godt inde i Photoshop CS2 i mit arbejde med webgrafik og billedbehandling.

Men Photoshop kan efter sigende ikke bruges til prof tryk? Så hvilket program vil I her anbefale? - Det må gerne have gode funktionaliteter og samtidig være rimelig nemt at gå til.
Avatar billede gertp Nybegynder
26. april 2007 - 09:10 #1
prøv at kigge på adobe indesign
Avatar billede lademan Novice
26. april 2007 - 09:14 #2
Tak for anbefalingen. Er det programmET?
Avatar billede gertp Nybegynder
26. april 2007 - 09:26 #3
tjaa.... der findes måske andre på samme niveau, en fordel er at der er god integration til photoshop som du jo bruger i forvejen
læs mere her: http://www.adobe.com/dk/products/indesign/
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. april 2007 - 11:04 #4
Når du nu har Photoshop CS2 ville det nok være en god ide at installere Indesign CS2.
Jeg bruger begge programmer og kunne ikke tænke mig andre, det skulle da lige være Illustrator CS2.
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. april 2007 - 12:36 #5
...det skulle da lige være CS3 :)
Avatar billede flyvholm Nybegynder
08. maj 2007 - 22:13 #6
eller QuarkXpress <-- hvis du har råd.. Men helt klart køb CS2 pakken Photoshop, Illustrator og Indesign så har du ik brug for mere andet en kreativitet =P

God fornøjelse
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. maj 2007 - 10:41 #7
doggy: det var CS3 jeg tænkte på :o)
Avatar billede gertp Nybegynder
10. juni 2007 - 10:34 #8
lukketid?