Avatar billede jps6kb Novice
25. april 2007 - 08:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskriv kolonne på alle udskrifter

Hej,

Lige en quickie..

Hvis jeg nu har et regneark, lad os sige noget budget lignende, og min udskrift bliver delt op ved Oktober.
Hvordan gør jeg så, så mine poster (kolonne A) kommer med på alle de stykker papir der kommer ud?

Altså noget i den her stil:

Papir 1:

        Januar  Februar
Husleje
Øl

Papir 2:

        Oktober  November
Husleje
Øl

Nogle bud? :)
Avatar billede hjertet Nybegynder
25. april 2007 - 09:04 #1
Det kunne være menupunktet Filer, Sideopsætning. Fanebladet Ark - Gentag kolonner til venstre
Avatar billede tobler Nybegynder
25. april 2007 - 09:04 #2
I Sideopsætning, kan du vælge hvilken kolonne (eller række) der skal gentages på din udskrift.
Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
25. april 2007 - 09:11 #3
I dit tilfælde skal du bruge begge dele altså både gentage Kolonner til venstre og Gentage Rækker øverst. Også lige kigge på "Vis -> Sideskift" når du har brugt sideopsætning til at stille på størrelsen af dit udskrift, vil nok anbefale max 4 sider i bredden, og 1 side i højden. Derefter kigge på sideskiftene og får det til at passe. Husk bare på at hvis du rykker side skiftet til højre/ned, så bliver teksten altså mindre, hvorimod den beholder størrelsen ved op/venstre.

Puha lang tekst du sikkert ikke skal bruge, men måske du skal.
Avatar billede jps6kb Novice
25. april 2007 - 09:15 #4
Det er jo fornemt. Det var tæt løb, men hjertet må lige smide et svar. Tak for deltagelse til alle. :)
Avatar billede hjertet Nybegynder
25. april 2007 - 09:31 #5
Et svar - lige fra hjertet ;O)