Avatar billede futurefreak Nybegynder
24. april 2007 - 22:50 Der er 3 kommentarer

Grafikprogr. der kan tegne tekst

Hej E

Kender I et grafikprogram eller et andet program som kan tegne en tekst, ligesom en slags animation.

Så f.eks. hvis man skriver et ord/navn i skråskrift, så starter animationen/filmen ligesom på tegnefilm hvor man følger blyanten/pennen fra start til slut.

Håber I kan hjælpe.

Vh
Avatar billede flyvholm Nybegynder
08. maj 2007 - 22:19 #1
Du er lidt det forkerte sted.. Men du gør det ved at skrive teksten i Flash derefter laver du en maske der maskere din tekst derefter laver du et tween på din maske der gør at den maskere lidt af din tekst til at starte med til at maskere hele din tekst til at slutte med..

Prøv led på Flashkit.com <-- tror du ville kunne finde en tutorial der inde
Avatar billede futurefreak Nybegynder
09. maj 2007 - 10:30 #2
Hej flyvholm ..

Tak for dit svar, men uden du misforstår, så kan jeg ikke bruge svaret til noget da jeg leder efter et program der kan gøre det for mig.

Jeg har intet genskab til Flash og ved ikke hvad sådan en funktion/script hedder og derfor er linket godt nok, men total uoverskuelig for mig, da jeg netop ikke ved hvad jeg skal kigge efter.

Ved bare at slutresultatet skal være en AVI fil der skiver en bestemt tekst i en bestemt font.

Men indtil videre skal du have tak for at hjælpe mig derhen mod en mulig løsning.

Men der må være et program som kan skrive/tegne tekst udfra en bestem font og så gemem det som swf/avi/gif fil.

Tror du ikke?

Vh
Avatar billede futurefreak Nybegynder
29. december 2007 - 22:55 #3
Har ikke fundet løsningen ....
Jeg vil gerne lukke spm., så hvis nogen kunne besvare - så lukker jeg.