Avatar billede tommypedersen Nybegynder
23. april 2007 - 22:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

403 fejl i IE

Jeg har fået en bekends bærbar til service!

Jeg har renset den med Spyware doctor, men den vil ikke gå på nogen hjemmesider.

Jeg kan pinge og tracert ip adresser på internettet og NSlookup virker også fint!  routerens http interface kan jeg godt komme i kontakt med og min egen FTP server, men så snart jeg går ud på internettet, får jeg fejl:

403 forbidden - The ISA Server denies the specified URL (12202)

Men maskinen står ikke til at bruge PROXY og vi har heller ikke nogen PROXY i huset!

De siger at det skete da de installerede Limewire på maskinen!
Jeg har installeret og afinstalleret Limewire men det hjælper ingenting.

Nogen idé?
Avatar billede gnuff Praktikant
23. april 2007 - 23:08 #1
Det betyder at der er en regel i ISA serveren der ikke giver dig adgang.
Enten er adgangen styret via IP adresse, eller også via Windows brugerID
og grupper i Windows.

Er det evt. firefox du bruger på den maskine?
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
23. april 2007 - 23:11 #2
Det er IE 7.0 og der er ikke nogen ISA server.
Avatar billede gnuff Praktikant
28. april 2007 - 12:39 #3
Øhh, det skriver du ellers i fejlmeldingen i dit spørgsmål :) Citat: 403 forbidden - The ISA Server denies the specified URL (12202)
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
28. april 2007 - 13:05 #4
Ja browseren skriver det, men PC har gateway direkte ud gennem en router og ud til internettet:-)
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
18. juni 2008 - 08:18 #5
Lukker...