Avatar billede seyed Nybegynder
23. april 2007 - 07:59 Der er 14 kommentarer

Hvordan få jeg en fast limet Graficcard Chip fra sin køler

Hej
Min Graficcard blæser lamer og der findes ikke noget identisk blæser på market. Så, måske jeg skal få hele blæseren af fra Graficcard og erstate den med en helt ny blæser. Men den er klisteret fast på chipen. Kan man afklister en køler fra chip eller CPU? Hvordan?

Mvh.
Seyed
Avatar billede kfz Nybegynder
23. april 2007 - 08:55 #1
hvis du putter det i fryseren ødelægger det limens evne til at holde det sammen, kan lige finde en guide når jeg kommer hjem fra arbejde.
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2007 - 09:09 #2
Avatar billede seyed Nybegynder
24. april 2007 - 09:50 #3
Hej kfz
Hvis du har provet det før eller du kender noget guide om det bliver jeg taknemlig.
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2007 - 09:52 #4
du kan bare vrikke den af
Avatar billede seyed Nybegynder
24. april 2007 - 09:52 #5
Hej huset
Hvordan går det.
Tak men, jeg skal først finde ud, hvordan kan jeg få nuværende klisteret køler af.
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2007 - 10:03 #6
Du kan vrikke den af. Så godt sidder den ikke fast. Du kan evt bruge Isopropyl alcohol, hvis du kan liste det derind

hvis det er termisk lim så fjerner du den ik bare lige  fordi limen kan sikkert klarer mere varme end dit kort kan, så ikke nemt bare lige at gøre ...
Du kan evt pøve FORSIGTIGT med en varmepistol
Avatar billede seyed Nybegynder
24. april 2007 - 10:53 #7
Huset, Ja så løs er den heller ikke, og jeg vil ikke skade karten af det. Jeg har bruge for sikker, afprøvet, proffesional vej.
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2007 - 10:55 #8
så følg mine råd
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2007 - 20:50 #9
Tid til feedback ?
Avatar billede seyed Nybegynder
07. maj 2007 - 12:35 #10
Hej
Huset og kfz, jeg tør ikke prøve nu, Jeg venter med at prøve end til jeg finder noget som hvis der skades gør det ikke noget. Og jeg kan live med det blæser der er på nu. Men i få jers point.
Avatar billede kfz Nybegynder
07. maj 2007 - 16:08 #11
hej. du skal ikke give point når du ikke har fået et brugbart svar. har kigget lidt rundt efter den guide jeg snakkede om, men har ikke lige kunne finde den og har også haft alt for lidt fritid på det sidste. Prøv dog at holde spørgsmålet åbent en uges tid, så skal jeg nok lægge lidt tid af til at prøve at finde den.
Avatar billede huset Praktikant
29. maj 2007 - 10:01 #12
Tid til feedback???
Avatar billede kfz Nybegynder
29. maj 2007 - 21:22 #13
har desværre ikke kunne finde guiden, så bare behold dine point.
Avatar billede huset Praktikant
15. juni 2007 - 15:50 #14
Tid til feedback ???