Avatar billede henriklange Nybegynder
22. april 2007 - 22:03 Der er 5 kommentarer

Skift af harddisc uden datatab.

Jeg har en bærbar PC (Compaq Armada E500), med en 4 Gb harddisk i. Jeg har en 30 Gb harddisk jeg gerne vil sætte I, men jeg vil gerne undgå hele forløbet med at skulle installere windows, office osv. en gang til.
Den nye harddisk kommer fra en anden fuldt funktionel bærbar, en IBM thinkpad.
Er det ikke muligt på en eller anden måde at bare formattere den store, kopiere filerne fra den ene computer til den anden og bytte rundt på harddiskene?
Avatar billede off-line Nybegynder
23. april 2007 - 00:01 #1
Jeg har lige st i et andet spørgsmål, at john westcoast har lagt dette link:
http://www.vnunet.com/vnunet/downloads/2167398/paragon-partition-manager-2005
Avatar billede off-line Nybegynder
23. april 2007 - 00:02 #2
Ps. Det skal gratis registreres.
Avatar billede henriklange Nybegynder
23. april 2007 - 09:03 #3
kan du linke til det andet spørgsmål også?
Avatar billede off-line Nybegynder
23. april 2007 - 10:18 #4
Avatar billede off-line Nybegynder
25. april 2007 - 22:59 #5
Fandt du ud af noget?