Avatar billede dipet Nybegynder
22. april 2007 - 14:31 Der er 7 kommentarer

beskadiget Word07 fil .docx

jeg arbejdede på mit word07 document, var ved at sætte ligninger ind, jeg huskede at gemme og så går programmet ned. Da jeg prøver at åbne filen så kan dette ikke lade sig gøre og jeg får meldingen: "Office Open XML-filen Report3.docx kan ikke åbnes, da der er problemer med indholdet." Trykker jeg Detaljer, kommer der: "Uspecificeret fejl      Placering: Del /word/document.xml, Linje: 2, Kolonne: 192995".

Er der nogen måde jeg kan gendanne indholdet eller bare få vist det. HJÆLP
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. april 2007 - 14:37 #1
Så er det nu, det nye filformat kommer til at stå sin prøve. Alle de oplysninger, der skal til, for at lave dit word-dokument, befinder sig i xml-filer, der er zippet til docx-formatet. Teoretisk burde du/jeg kunne rode med disse xml-filer og evt. redde hele det samlede dokument, eller det meste af det.

Hvis du ikke selv har lyst til at kaste dig ind i xml-filerne, er du velkommen til at sende mig dit dokument - så skal jeg se, hvad jeg kan redde.
Send til: lemontree @ jubii.dk (fjern mellemrum før og efter @)
Avatar billede dipet Nybegynder
22. april 2007 - 14:42 #2
så er den sendt. tak
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. april 2007 - 16:00 #3
-->dipet - se mail.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. april 2007 - 16:00 #4
Jeg har ikke været i stand til at finde problemet i de bagvedliggende xml-filer, så hvis der er andre, der har gode idéer, er jeg sikker på, at de er meget velkomne.
Avatar billede henriklange Nybegynder
23. april 2007 - 13:43 #5
Jeg har tidligere haft succes med at åbne et beskadiget dokument i notepad. Det er ikke helt perfetk, men nok til at man kan se hvad der står...
Avatar billede dipet Nybegynder
23. april 2007 - 13:58 #6
Det har jeg prøvet, men det virker desværre ikke... Ellers tak.
Avatar billede dipet Nybegynder
29. april 2007 - 00:43 #7
jeg har fundet en docxconverter 1.2 der kan gendanne documentet (undtagen ligninger, hvor problemet lå til at starte med)

men tak for forsøget