Avatar billede zeus999 Nybegynder
20. april 2007 - 21:54 Der er 1 løsning

Problemer med Borland C++ Builder - Søger Expert/Bruger

Jeg skal til at programmere med Borland igen og mine kompetencer på Borland er ikke i top. Jeg har programmeret en del i XAL(C5) og noget i C++, VB og nu er jeg igang med syntaksen på smalltalk.

Jeg har nogle gode ideer til udviklingen af et program og jeg mangler som sagt en god genopfrisker af en expert/bruger af Borland.

Jeg søger derfor en lærer som mod betaling vil hjælpe mig i ca. 5-10 timer til at lære at bruge Borland C++ Builderen effektivt.

P.S. Er meget lærenem :-)
Avatar billede zeus999 Nybegynder
29. april 2007 - 00:49 #1
Lukket