Avatar billede janpraest Nybegynder
20. april 2007 - 03:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Center

Hejsa
Jeg vil høre om der er nogen der ved om hvordan man lægger ens musik over på en ekstern harddisk i Windows Media Center ,den bliver hele tiden med at lægge dem på c: drev og det er ikke det jeg vil havde den til at gøre. Er der nogen der kan hjælpe mig .
Jan
Jeg har Windows vista
Avatar billede venturer Nybegynder
20. april 2007 - 11:31 #1
Vil du kopiere noget musik eller vil du have at alt hvad du ripper/optager bliver placeret på et andet drev (en eksterne disk) ?
Avatar billede janpraest Nybegynder
20. april 2007 - 18:32 #2
Ja det er rigtig jeg vil havde vores cd samling over mit eksterne disk ,men jeg kan ikke få lov til at læge det der over den læger det ned på c drev og det er ikke det jeg vil .
Avatar billede thashiart Nybegynder
23. april 2007 - 10:40 #3
prøv og kopiere det over i windows først og så åben mediacnt, også sæt din usbdisk til overvågning, inde i indstillinger i MCE
Avatar billede janpraest Nybegynder
25. april 2007 - 10:55 #4
tak
Avatar billede thashiart Nybegynder
25. april 2007 - 12:33 #5
hjalp dette mester, ?