Avatar billede sharder Nybegynder
18. april 2007 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af filklip

Hey hey
Jeg har i noget tid haft et problem med at jeg ikke er i stand til at afspille video af filtypen "filmklip", men jeg har ingen problemer med at afspille "Windows Media-lyd/videofil". Jeg har førhen ikke haft nogle problemer så det undrer mig at jeg nu ikke kan afspille filmklip.

Jeg håber at en af jer kan fortælle mig hvordan jeg løser dette?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 14:42 #1
Har du et link? Jeg kender ikke filtypen "filmklip"  :-)
Avatar billede sharder Nybegynder
18. april 2007 - 14:47 #2
Når jeg ser på filens egenskaber står der at filtypen er "filmklip", og det er det eneste der oplyses

Håber det hjælper lidt :)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 14:51 #3
Er det en fil du har liggende på din computer?

Så åbn en tilfældig mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Fjern flueben i "Skjul filtypenavne for kendte filtyper)

Så skulle du gerne kunne se hvilken filtype det er.
Avatar billede sharder Nybegynder
18. april 2007 - 15:08 #4
det har jeg den sat til og der står stadig kun filmklip -hmm ???
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 15:32 #5
Vil det sige at filenavnet er XXXX.filmklip
Avatar billede sharder Nybegynder
18. april 2007 - 15:49 #6
i egenskaber siger den stadig bare fimklip men, i selve navnet har den ændret sig til .mpeg eller .mpg nu - sært...
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 16:00 #7
Prøv at downloade QuickTime http://www.apple.com/quicktime/win.html
Avatar billede sharder Nybegynder
18. april 2007 - 16:21 #8
hey hey der virker det, et andet spørgsmål så - kan man ikke lave en playlist i Quicktime, eller kan den kun spille en fil af gangen?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 16:23 #9
Der må jeg melde pas, jeg bruger næsten aldrig QuickTime.
Men godt du fik det til at funke.  :-)