Avatar billede proff Nybegynder
17. april 2007 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp, min computer fryser

Hej eksperter.

På en af mine to bærbare har jeg problemer med at den fryser i spil. Surfer jeg på internettet, arbejder med programmer eller lign. er dette ikke noget jeg bemærker. Men i spil som World of Warcraft, Counter-Strike etc. fryser denne. Computeren sidder fast i 3-10 sekunder hvert minut til hvert andet minut. Det begyndte pludseligt for nogle uger siden, før har jeg aldrig oplevet dette fænomen. Jeg har prøvet at opdatere direct X og min grafik driver uden held.

Jeg har overvejet en komplet formatering, men vil selvfølelig helst undgå dette hvis dette er muligt..

Hjælp!!

På forhånd tak (:
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2007 - 16:23 #1
Har du tjekket temperaturen når den går ned ?
Har du tjekket om de trænger til at blive renset for støv i blæse in/udgang ?
Avatar billede proff Nybegynder
17. april 2007 - 16:38 #2
Temperaturen burde ikke være problemet da det er der så straks jeg har tændt den.. og mine blæsere tvivler jeg også på da jeg kun har haft bærbaren i 2 måneder.. umiddelbart ser det også fint ud
18. april 2007 - 09:32 #3
(Har du fuld opdateret XP mht WindowsUpdate ? Samt opdaterede Sikkerheds programmer ?)
Avatar billede proff Nybegynder
18. april 2007 - 11:15 #4
Alt er fuldt opdateret ja
Avatar billede proff Nybegynder
08. januar 2009 - 17:11 #5
lukker