Avatar billede superherodk Nybegynder
16. april 2007 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maxtor Shared Storage og Win Vista Premium

Jeg har et 200 GB Maxtor Shared Storage, som jeg bruger til hjemme-netværket. Den er koblet til min Topcom router så HDD kan bruges på det trådløse netværk. Derer oprettet flere mapper på HDD som vises som netværksdrev på de forskellige PC'er, hvilket har fungeret fint på XP. Men nu har min kæreste fået en Vista Premium (DK) maskine og den volder lidt problemer mht. at logge på netværksdrevet. Til trods for at jeg skriver den rigtige adgangskode, får jeg ikke lov til at logge på.
Vælger jeg at gøre netværksdrevet "public" er der ikke umiddelbart nogle problemer. Gør jeg noget galt? Hvad skal jeg i så fald lave om? På forhånd tak

/BT
Avatar billede snabeljan Nybegynder
17. april 2007 - 01:34 #1
Ja det vil jeg også godt vide :)

/snabejjan
Avatar billede snabeljan Nybegynder
22. oktober 2007 - 10:48 #2
skal vi få lukket denne tråd?
Avatar billede superherodk Nybegynder
22. oktober 2007 - 13:04 #3
Er hermed gjort....