Avatar billede auning Nybegynder
16. april 2007 - 17:46 Der er 6 kommentarer

verdering af www.biblos.dk

Hej

jeg ved ikke om siden er for simpel, om der ikke skal indgå nogle flere kolonner for at gøre  layoutet mere komplekt,

http://www.biblos.dk

tak

Ole
Avatar billede auning Nybegynder
16. april 2007 - 18:11 #1
jeg vil goså gerne bede om kritik af designet

tak

Ole
Avatar billede kasperveje Nybegynder
16. april 2007 - 20:06 #2
Hvem er jeg? og Kontakt skal ned og stå i menu bjælken, topppen af dit øvereste banner  forsætter helt ud til siderne i hver sin farve. De blå sten liner skal væk og forstår ikke altid dine sætninger på siden. Jeg ville fx bytte om på "hvor jeg er lige nu"  til "hvor er jeg lige nu" og hvorfor er titlen på siden Cafe biblos når den handler om "Sidens målgruppe er folk der overvejer at komme til tro eller folk der lige er kommet til tro."
Avatar billede kasperveje Nybegynder
16. april 2007 - 20:11 #3
Send denne side, Tilføj til favoritter (Ctrl+D), Link til mig skal have lavet ikon man kan trykke på istedet.

ellers ok side selvom den ikke er min smag hehe
Avatar billede auning Nybegynder
16. april 2007 - 21:57 #4
tak skal du have, jeg har gjort en del ændringer allerede
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. april 2007 - 21:54 #5
De to links Hvem er jeg? og Kontakt, ville jeg flytte helt ned på bjælken i bunden af siden, sammen med Madsen Media.
De to grå kanter yderst i begge sider, ville jeg lade gå helt til toppen af siden.
Jeg ville heller ikke lade alle hyperlink have den blå "hyperlinkfarve". Da de jo bliver understreget ved "mouseover" ville jeg vælge sort skrift til hyperlinkene, ligesom det meste af den øvrige tekst.
I stedet for at starte mediaplayer til at høre "Matthæus", "Markus" og "lukas", ville jeg bare have kopieret siden lige så mange gange som lyden skal ændres og så lægge lyden ind som baggrundslyd på de enkelte sider. Alternativt kan man sætte en lydafspiller på siden, så det kun er lyden der ændres. Noget i retning af det jeg har lavet med film på wwww.tyrebooster.dk . Det samme gælder selvfølgelig for alle mosebøgerne o.s.v.
Det var bare min mening, men jeg er jo heller ikke ekspert.
Avatar billede auning Nybegynder
21. april 2007 - 21:59 #6
Hej Juhlefar

det med de øverste links vil jeg overveje, men tak for svaret