Avatar billede giuliodk Nybegynder
14. april 2007 - 22:34 Der er 3 kommentarer

Media center i VISTA

jeg har installeret en hauppauge tv kort analog/digital
og den virker fint da,jeg har instillet kort til,at modtage digitalt : DR1,TV2,DR2, osv. mit problemet er
at, når jeg se en Film er der ingen undertekst til
er der nogen som har oplevet det samme eller,nogen som kan hjelpe  tak.
i for 30 på en hvis i hjelp mig og løse problemet.
Avatar billede thashiart Nybegynder
19. april 2007 - 15:45 #1
dette er højest sandsynligt dit tv kort der ikke understøtter eu subtiltles , samme prob ligger i mange mediacnt. og tv med indb tuner.. har ikke nogen konkret løsning desværre, andet en at investere i et tvkort som er kombatibelt med eu subs..

endelig ret mig hvis jeg er galt på den!
Avatar billede 7degreez Praktikant
25. april 2007 - 23:06 #2
Desværre er det korrekt som "thashiart" siger... ;)

De fleste digital tunere understøtter ikke danske undertekster endnu,
de kan dog fås men somregl dyre...

Mange har købt katten i sækken på den konto, hvad ang. HD-TV med indb. digital tuner

Men ved dog ikke om det er muligt at opgradere dit tvkort via software, de kan så meget de nørder (thashiart)

/7degreez
Avatar billede giuliodk Nybegynder
05. august 2007 - 11:40 #3
jas det var rigtige noget thashiart og undskyld mig hvis,langtiden for svaret