Avatar billede qaaq Nybegynder
14. april 2007 - 17:43 Der er 5 kommentarer

Spørgeskema uden brug af OnBeforeUnload

Jeg vil gerne lave et spørgeskema som popper op hos brugere som forlader min hjemmeside. (jeg er klar over at det i mange tilfælde vil blive forhindret af en popup-blokker, men jeg satser på at den vil blive vist hos nogle brugere)

Jeg vil gerne have at skemaet bliver åbnet når brugeren forlader mit domæne ELLER lukker browseren.

jeg har prøvet at putte OnBeforeUnload og OnUnload  på min <body> men de bliver også triggeret når brugeren naviger rundt på siderne på mit eget domæne, og det er ikke meningen.

Er der nogen der har et genial forslag til hvordan jeg kan løse mit problem?
Avatar billede roenving Novice
14. april 2007 - 17:51 #1
Du kan jo checke om domænet er ændret ?-)
Avatar billede roenving Novice
14. april 2007 - 17:52 #2
Vrøvl, det kan man netop ikke ...
Avatar billede roenving Novice
14. april 2007 - 17:53 #3
Det nærmeste, du kan komme, er nok at læge en kage, når først tingen er brugt, og så undlade at bruge den mere ...
Avatar billede qaaq Nybegynder
14. april 2007 - 19:24 #4
jeg har også tænkt på at checke domænet, men har ikke lige kunnet finde en løsning til hvordan..

Hvis jeg lægger en cookie så kommer pop-up'en jo stadig frem når brugeren navigerer rundt på domænet ved brugerens første besøg.
Avatar billede qaaq Nybegynder
14. april 2007 - 19:26 #5
Det er en ASP server, så der er mulighed for at bruge ServerVariables til at returnere domænet, men jeg kan ikke lige greje hvordan jeg får det kombineret med javascriptet i OnBeforeUnload eller OnUnload