Avatar billede kunzen Nybegynder
13. april 2007 - 22:38 Der er 1 løsning

ActiveSync encountered a problem

Jeg har lige erhvervet mig en Dell Axim X51 og har haft den et par dage uden nogen problemer overhovedet. Men pludselig begynder den at komme med følgende meddelelse "ActiveSync encountered a problem on the desktop".

PDA'en viser fejlkode/supportkode "0x85010014".
Jeg har prøvet at afinstallere ActiveSync: Ingen løsning!
Jeg har prøvet at afinstallere PDA'en fra systemet: Ingen løsning!
Jeg har prøvet at afslutte partnerskab på PDA'en: Ingen løsning!

Jeg er connect'et hele tiden.

Kan nogen hjælpe mig med den her "nød"??
Avatar billede kunzen Nybegynder
13. april 2007 - 23:03 #1
Spørgsmål lukkes. Geninstallerede Outlook og det klarede problemet.....
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester