Avatar billede henriklange Nybegynder
13. april 2007 - 11:00 Der er 5 kommentarer

USB plug'n' play problemer

Jeg har en Compaq Armada E500 bærbar med Windows 98. Den kan af en eller anden årsag hverken installere min bluetooth duncel eller min memorystick når jeg sætter det i USB porten.
Den siger at den søger efter drivere på nettet, en det går så hurtigt at jeg ikke rigtig tror på det.
Hvad gør jeg?
Avatar billede venturer Nybegynder
13. april 2007 - 11:11 #1
Hvis du kører Win98 skal du installere driveren til enhederne inden de bliver forbundet til maskinen. Dette gælder også for div. usb memory sticks.
Avatar billede henriklange Nybegynder
13. april 2007 - 11:35 #2
Men der følger ingen drivere med...?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
13. april 2007 - 12:06 #3
så er det fordi at produkterne er så "nye" at de er beregnet til brug på XP, hvor der automatisk selv bliver fundet drivere.
Avatar billede venturer Nybegynder
14. april 2007 - 13:19 #4
Enig med egr.
Jeg har selv købt flere USB penne hvor der fulgte en CD med som kun skulle bruges hvis den skulle forbindes til en Win98.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. april 2007 - 23:48 #5
hvis du er heldig er der drivere på producentens hjemmeside.