Avatar billede ladekarl Nybegynder
12. april 2007 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installere mine usb-controllere?

Hej med Jer.
Jeg har lige fået mig en ny notebook, hvor der intet styresystem var installeret. Jeg har selv win Xp så det blev hurtigt installeret. Det viser sig så at mit indbyggede bluetooth og min kortlæser ikke virker. Jeg tjekkede Enhedshåndtering og der står et gult udråbstegn foran mine controllere. Jeg har efterfølgende skrevet til butikken som siger jeg skal installere SP2. Det ER gjort men mine usbcontrollere virker stadigvæk ikke. Hvad gør jeg?

PS. har installeret den cd med drivere der fulgte med min notebook.

Ladekarl
Avatar billede timmeren Nybegynder
12. april 2007 - 20:10 #1
gå ind på driveren og sig opdater driver
Avatar billede ladekarl Nybegynder
12. april 2007 - 23:12 #2
Har selv løst problemet ved at google lidt rundt... Fandt til sidst svaret herinde ;-)
Jeg fjernede blot usb-controllerne under enhedhåndtering og genstartede og så virkede det. Men tak for jælpen ellers.
Avatar billede timmeren Nybegynder
12. april 2007 - 23:26 #3
ja sådan kan man også gøre, det har samme effekt, men næste gang prøv at opdatere, så slipper du for at fjerne osv ;)