Avatar billede snie97 Nybegynder
12. april 2007 - 09:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Command line doc til pdf konvertering

Hej

Jeg står og skal bruge en pdf-konverter der kan konvertere doc-dokumenter til pdf, og den skal være kommando linje baseret.

Jeg skal altså kunne kalde den fra en bat-fil.

Er der nogen der kan anbefale noget?
Avatar billede falster Ekspert
12. april 2007 - 13:48 #1
GhostScript (søg blot på navnet) kan konvertere ps-filer til pdf. Også v.h.a. bat. Her er et eksempel:

D:\Prog\gs\gs7.06\bin\gswin32c.exe -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile=%1sangbog.pdf -dQUIET -dBATCH -dNOPAUSE -dCompatibilityLevel=1.4 %sangbog00.ps

Så hvis du kan klare "udskrivningen" af doc til ps (postscript) med en anden bat - og vel en postscriptprinter -, så skulle det kunne lade sig gøre.
Avatar billede snie97 Nybegynder
12. april 2007 - 13:52 #2
Jeg har fundet et program, ConvertDoc der gør det lige som jeg vil have det :)

Men tak for tippet ellers