Avatar billede bibo Nybegynder
30. maj 2001 - 20:32 Der er 9 kommentarer

Kan word bruge outlooks kontakpersoner

Når jeg vil udskrive enkeltkuverter fra Word og bruge mit navnekartotek, så insistere programmet på at bruge \"Adressekartoteket\". Men jeg ønsker at bruge Outlooks \"Kontaktpersoner\".
Hva\' gør jeg?

Avatar billede napster Nybegynder
30. maj 2001 - 20:40 #1
frem med nogle flere point
Avatar billede jasman Nybegynder
31. maj 2001 - 13:58 #2
Hvilken Word version og hvilken Outlook version bruger du ?

Jeg kører selv Word 97 SR-7 på engelsk sprog, og Outlook 97 8.04.5619 på engelsk sprog.

Jeg kan godt bruge Outlooks adressekartotek.
Avatar billede bibo Nybegynder
31. maj 2001 - 16:03 #3
Jeg har Office 2000, og det har fungeret, men jeg tror, at det måske var i forbindelsen med skift fra Windows 98 til Windows 2000, at det ikke kunne fungere mere
Jeg har selvfølgelig prøvet at importere den som beskrevet.
Avatar billede johs_j Novice
31. maj 2001 - 18:09 #4
Det kan man godt, men Shedule skal være installeret.
Ved datakilde vælger du \'Brug adressekartotek\'
Derefter vælger du \'Shedule+ kontaktpersoner\'.
Avatar billede bibo Nybegynder
31. maj 2001 - 21:17 #5
Den kommmer med meldingen: kan ikke åbne datakilden
Avatar billede hesse Nybegynder
12. juni 2001 - 20:28 #6
hvis du køre med den samme version word som outlook skulle det være muligt at gå ind og søge jeg køre med word 2000 og der kan jeg skrive en mail og sige send til i menuen filer og så post modtageren så kommer linien hvor du skriver den e-mail adresse der trykker du på til og så går den outomatisk ind i dit adresse kartotek i outlook det kan være at du skal ha installeret nogle ting du muligvis har undladt i word for at få det til at viker men prøv dig frem.
Avatar billede bibo Nybegynder
14. juni 2001 - 20:14 #7
Jeg har ingen problemer med kontaktpersoner. Jeg får fint navnene, men adresserne mangler
Avatar billede hsgroup Nybegynder
18. august 2001 - 00:40 #8
I den dialogbox der kommer frem når du trykker på \"adressekartotek\" vælger du det rigtige adressekartotek i \"vis navne fra\" øverst til højre.
Avatar billede bibo Nybegynder
19. august 2001 - 20:02 #9
I den dialogboks står der kun kontaktpersoner, jeg kan ikke få fat i adresserne