Avatar billede Hitman Praktikant
11. april 2007 - 23:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

IE starter ikke op i maksimeret tilstand - hvad gør jeg?

Hejsa eksperter :)

Min IE starter ikke op i fuld maksimeret tilstand. Så jeg er hele tiden nødt til at klikke på maksimer ikonet.

Nogen der ved hvordan jeg får den til at starte op i maksimeret tilstand - hvér gang?? :)

PFT

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede passiflora Juniormester
12. april 2007 - 01:32 #1
Prøv at åbne et og kun et explore vindue.

Maximer dette og luk

Næste gang du så åbner ... skulle du gerne være kørende ...
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2007 - 07:44 #2
Eller:
Lad være med at maksimere, træk i stedet siderne ud til kanten af skærmen med musen, og luk. Så skulle den gerne starte på samme måde næste gang.

Stadig kun kun et explore vindue åbnet, når du gør det.
Avatar billede Hitman Praktikant
12. april 2007 - 12:34 #3
Virker stadig ikke :(
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2007 - 14:12 #4
De råd du har fået plejer at virke, men når de ikke gør det, så prøv at kigge her http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/ietopten.mspx ret tæt på bunden af siden.
Avatar billede lx2ba Novice
13. april 2007 - 10:07 #5
Højreklik på et programikon > Vælg Egenskaber > I det lille vindue ved Kør vælg "Maksimeret"
Avatar billede Hitman Praktikant
13. april 2007 - 10:17 #6
lxb2a >> Hmm, er ikke sikker på hvad du mener??

Jeg skal højre-klikke på Internet eksplorer-ikonet, og vælger så egenskaber - hvad så?? :)
Avatar billede lx2ba Novice
13. april 2007 - 10:24 #7
Undskyld, - jeg refererer til en genvejs-ikon! Ved selve programikonet virker det ikke ;<(
Avatar billede lx2ba Novice
13. april 2007 - 11:19 #8
- Men det er i øvrigt en meget praktisk løsning, idet den bliver husket  :<)
Avatar billede lonebiker Nybegynder
20. april 2007 - 19:32 #9
Havde samme problem, og diverse råd hjalp ikke,  så jeg geninstalerede IE og så maximerede den igen..
Avatar billede Hitman Praktikant
17. maj 2007 - 20:10 #10
Lukker pga. manglende løsning
Avatar billede bang16 Nybegynder
08. august 2007 - 12:06 #11
Løsning:

Åbn et IE-vindue. Maksimer det. Luk det på krydset i højre hjørne, mens du holder shift nede. Sådan!!

Når man holder shift nede mens man lukker, så huskes "indstillingen"
Avatar billede Hitman Praktikant
15. august 2007 - 12:48 #12
bang16 >> præcis det du siger har jeg læst mig frem til tidligere - problemet er bare, at det virker ikke. Har prøvet rigtig mange gange, uden held :(
Avatar billede nva Praktikant
15. august 2007 - 12:52 #13
Løsningen passiflora kommer med plejer at virke. Der må bare kun være det ENE browservindue åben. Det med at holde shift nede har jeg ikke hørt om før - og har heller ikke haft behov for det, da det andet normalt altid har virket. Trist det ikke virker hos dig :(