Avatar billede rippie Nybegynder
10. april 2007 - 22:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt security projekt søger staff

Goddag folkens. Vi er et par stykker som vil gå sammen om at bygge et webprojekt der kommer til at omhandle sikkerhed på nettet, både for den erfarne bruger og den alm. familie far.
Siden kommer til at omhandle et bredt spektrum af sikkerhed på nettet såsom, det vil blive reviews af anti/spyware programmer, seneste sikkerheds nyheder, support forum med guide og meget meget mere.

Hvorfor ? vi vil samle alt på en side, og blive en førende website når det kommer til folks valg af side de besøger når de skal bruge trial versioner af anti virus programmer, skal læse reviews eller bare snakke med andre omkring sikkerhed.

Der er mange andre sider der hjælper med disse ting, vi mener bare at kunne samle alt under et tag, og lave en stærk international side med mulighed for at få siden i eget sprog. Vi mangler dog hjælp til siden, dels med at få nogle sikkerheds eksperter til at hjælpe os, og dels med at få folk til at være med i forummet.

Jeg vil meget gerne høre fra folk på min email: ronnie@rippie.dk

// Ronnie
www.spotonsecurity.com
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. april 2007 - 01:46 #1
Jeg synes altid det er velkomment med sådanne initiativer. Jo mere info om sikkerhed, des bedre. Men jeg må nok indrømme at jeg synes at dit koncept lyder meget i stil med et andet stort sikkerheds-site. Og eftersom dette site har mange år på bagen, og en stor kreds af brugere (hvoraf mange kommer herinde fra Eksperten), så tror jeg nok at dit projekt kommer til at være lidt op ad bakke -- medmindre du får fyldt nogle ting på, som ikke varetages andre steder.

Bare en kommentar. Du må i øvrigt have held og lykke med det :-)
Avatar billede rippie Nybegynder
11. april 2007 - 10:26 #2
Mange tak for din kommentar, har du evt et link til den sikkerheds site ?
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. april 2007 - 12:14 #3
Det har jeg. Jeg syntes bare ikke jeg ville reklamere for den, medmindre du selv bad om det ;-)

Det drejer sig om Spywarefri:
www.spywarefri.dk

De (eller egentlig er det jo "vi", eftersom jeg også selv hjælper til derinde) har et forum her:
www.spywarefri.dk/forum
Avatar billede rippie Nybegynder
17. september 2007 - 21:12 #4
smider selv et svar.