Avatar billede kennovs Nybegynder
10. april 2007 - 20:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MediaPC koblet til gammelt TV

Hej!!

Jeg har lige købt en Media PC (en Medion), men mit problem ligger i, at jeg har et gammelt Tv ( Panasonic Quintrix) nok en 5 - 7 år gammelt!

Jeg kan sagtens se Tv, DVD, billeder med mere, uden problemer, og i rigtige flotte farver!

Jeg kan bare ikke se selve Windows Startsiden (Skrivebordet) Det hele er småt, og sløret og jeg kan kun gøre min opløsning større, hvilket vil sige, skrivebordet kommer udenfor selve TV-skærmen!

Nogle der har nogle ideer til hvad man kan gøre???

Mvh
Kenneth Jørgensen
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 20:17 #1
det skyldes dit tv, alm billedrørs tv, er ganske enkelt ikke gode nok (de har en for lav opløsning) til at kunne vise billedet pænt, de er kun egnet til at vise film på, skal man bruge et tv, skal det enten være LCD, eller plasma.
Avatar billede kennovs Nybegynder
10. april 2007 - 20:19 #2
Okay, hvad med når man spiller Playstation eller X-boks, det vises jo også tydeligt....
Avatar billede kenp Novice
10. april 2007 - 22:20 #3
De er også beregnet til at vises på et alm. tv.. det er windows skrivebord ikke..