Avatar billede ridder Nybegynder
10. april 2007 - 17:31 Der er 3 kommentarer

Leverandør varenummer

Hvor indtaster man leverandør varenummer og evt. tekst så det kommer med på en indkøbsordre? (Teksten kan godt være forskellig fra teksten som kunden ser på sin faktura)
Avatar billede mariaf Juniormester
10. april 2007 - 20:38 #1
Leverandørens varenummer lægges ind på lagkart, men det kommer ikke standard ud på en indkøbsordre. Det tager dog ikke mange minutter at kode det ind.
Avatar billede zeus999 Nybegynder
23. april 2007 - 15:44 #2
Det er muligt at oprette en note til henholdvis ordrerhovedet og en til hver ordlinie. Afhængigt af din version af C5/Xal er det muligt at tilføje ekstra statisk tekst til rapporten som igen kan gøres forskelligt i forhold til sprogkoden på leverandøren.Det er korrekt at det er nødvendigt at tilrette rapporten for at få ekstra felter med på rapporten. Afhængigt af rapportens layout kan det dog tage lidt tid at tilrette den.
Avatar billede mariaf Juniormester
23. april 2007 - 20:03 #3
Det eneste, der kan trække tiden lidt ud er, hvis der ikke er plads, men så kan et skrifttypeskift som regel klare det.