Avatar billede lasseq Nybegynder
10. april 2007 - 16:57 Der er 6 kommentarer

Modtagelse af mail - Vedhæftede filer bliver til mystisk tekst

Hej,

Jeg kører på Windows SBS Server 2003 med Exchange.

Den seneste uge har jeg oplevet en mærkelig fejl hver gang jeg modtager vedhæftede filer (eks. .doc eller .jpg) - Filerne er ikke længere "vedhæftede" men en form for "binær" tekst, ren volapyk, som indgår i e-mailens brødtekst.

Hvad kan dette skyldes??
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 17:01 #1
gælder det også hvis du åbner mailen via webmailen ? (for at udelukke klienten)
Avatar billede lasseq Nybegynder
10. april 2007 - 17:34 #2
Ja, desværre!
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 17:45 #3
noget AV program installeret som måske kan ødelægge filerne ?
Avatar billede lasseq Nybegynder
10. april 2007 - 18:08 #4
Jeg har Kaspersky på klienterne, men det har ikke før kunnet gøre skade...
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 18:16 #5
sker det både ved indkomne og udgående mails ?
Avatar billede lasseq Nybegynder
10. april 2007 - 19:24 #6
Tilsyneladende kun indkomne..