Avatar billede micca Nybegynder
10. april 2007 - 09:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Computeren "hakker" ved høje downloadhastigheder

Hej,
Jeg har fået et lidt besynderligt problem, min computer bliver ekstrem langsom ved høje download hastigheder! Jeg har aldrig oplevet problemet før. Nogen ideer til hvad det kan skyldes?

Vh
Micca
Avatar billede dwr Nybegynder
10. april 2007 - 10:08 #1
Er det når du henter én fil eller flere filer?

Ofte hvis man henter mange filer ad gangen, så skal harddisken skrive på rigtig mange steder på harddisken på én gang samt have rigtig meget data i sidefilen og rammene, hvilket resulterer i kompensation i form af en langsommere behandling af data.
Avatar billede dwr Nybegynder
10. april 2007 - 10:09 #2
Og hvis du henter mange filer:
Hvor mange cirka? (slag på tasken)
Hvor hurtig er din cpu?
Hvor mange RAM har du?
Avatar billede micca Nybegynder
10. april 2007 - 10:15 #3
Det kan være både ved én og ved flere. Jeg har 3,0 P4 og 2gb pc3200.
Avatar billede dwr Nybegynder
10. april 2007 - 10:20 #4
Ok - så er min tanke udelukket.
Har du prøvet en omgang antivirus? Evt. tjekket for spyware.
Avatar billede micca Nybegynder
10. april 2007 - 10:23 #5
Dagligt :)
Avatar billede dwr Nybegynder
10. april 2007 - 10:37 #6
Bummelum... Så er jeg lige pt. lidt tør for ideer. Det er lidt mere "far fetched", men har du evt. prøvet med et andet NIC og nye drivere?
Avatar billede micca Nybegynder
10. april 2007 - 10:42 #7
Har de nyeste drivere og har kørt uden problemer i lang tid.. Det kan bare ikke være det...
Avatar billede dwr Nybegynder
10. april 2007 - 10:44 #8
Ok... Så er jeg tør for ideer.
Avatar billede micca Nybegynder
10. april 2007 - 10:45 #9
Helt ok, tak...
Avatar billede micca Nybegynder
27. september 2010 - 09:09 #10
Problemet blev aldrig løst..