Avatar billede reving Nybegynder
09. april 2007 - 16:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Switch efter ruoter

En normal standard router har jo indbygget en 4-port switch.
Kan alle routere udviddes med en efterfølgende switch ?
Eller er dette en ting man skal være opmærksom på ved køb af router ?
Linksys f.eks. oplyser at deres BEFSR41 kan "daisy-chain" switche.
Hvorimod D-Link D-LINK DI-804HV intet oplyser om dette.
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 16:58 #1
1 nej det har alle standard routere ikke indbygget, ja nogle har, men at sige alle er en overdrivelse, og ja man kan sagtens sætte en switch bagefter.
Avatar billede reving Nybegynder
09. april 2007 - 17:05 #2
Grunden til at jeg spørger er at nogen tilsyneladende har problemer med at sætte en switch efter en router. Se feks. http://www.eksperten.dk/spm/768981
Skal selv til at udvidde mit netværk så jeg vil gerne sikker på at det kan virke.
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 17:24 #3
alt tyder jo på at swithen er defekt, det er normalt ikke et problem.
Avatar billede reving Nybegynder
09. april 2007 - 18:27 #4
Ok, jeg vover forsøget :-)
Tak for hurtigt svar