Avatar billede larsrr Nybegynder
09. april 2007 - 03:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af CD-Rom hastighed.

Jeg er meget træt af mit cdrom drev læser med 40 speed, når jeg hører musik og ser film... Det er det eneste i min medie pc der larmer. Jeg har engang set et lille program der kan sætte hastigheden det skal læse med, men det kan jeg pt. ikke lige finde på nettet. Det skal være et program der starter automatisk op når computeren starter og sætter hastighen ned til f.eks. 1X til 10X speed, som ikke larmer på samme måde.

Hjælp....
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. april 2007 - 07:17 #1
Nero DriveSpeed kan gøre det. Kan fx hentes her http://www.cdspeed2000.com/download.html#nerodrivespeed
Avatar billede larsrr Nybegynder
25. april 2007 - 23:30 #2
Det virkede fint. Smid et svar.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. april 2007 - 20:38 #3
Værsgo :)